Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Hyundai Motor isi extinde reteaua cu doua noi showroom-uri in Bucuresti

Compania Hyundai Motor, dealerul pe Bucureşti al importatorului Hyundai Auto România, a deschis în luna martie două noi showroom-uri în Capitală, în zonele Kogălniceanu şi Lizeanu, ridicând la şapte numărul spaţiilor de expunere si vanzare al modelelor binecunoscutei mărci coreene.

Noul showroom din Kogălniceanu are o suprafaţă de 250 de metri pătraţi, iar locaţia Lizeanu dispune de 450 de metri pătraţi, fiind rezultatul unor investitii majore din partea companiei Hyundai Motor Bucuresti. Ambele showroom-uri se ridică la standardele impuse de compania producătoare şi sunt rezultatul unui program de extindere a tuturor laturilor de reprezentare Hyundai pentru Bucureşti, atât la nivel de prezentare, cît şi la nivel de service sau consultanţă în vânzări. Astfel, în aceste locaţii, clienţii vor putea afla cele mai detaliate informaţii despre noile modele Hyundai Santa Fe, Tucson, Accent, Terracan, Sonata, Coupe şi Getz, inclusiv consultanţă în vânzări privind modurile de achiziţie şi finanţare a oricăruia dintre modelele preferate.

Pentru aceasta, Hyundai Motor a suplimentat personalul companiei de la 90 la 150 de angajaţi. Şi pentru service, compania a extins numărul lucrătorilor şi al specialiştilor, extinzând programul la două schimburi complete pentru a optimiza timpul necesar reparaţiilor. În acest fel, programul service-lui Hyundai din Bulevardul Expoziţiei a crescut, fiind 8-22 de luni până vineri şi 9-13 sâmbăta.

Potrivit directorului general Hyundai Motor, Constantin Grosan, eforturile companiei se canalizează în direcţia ridicării numărului de autovehicule vândute la 4.500 de unităţi în acest an, odată cu sporirea satisfacţiei clienţilor în privinţa serviciiilor oferite. De altfel, compania Hyundai Motor a aniversat în martie primul an de la înfiinţarea sa, prin desprinderea de importatorul Hyundai Auto România, companie membră a grupului ŢiriacAuto, rezultatele înregistrate fiind cât se poate de satisfăcătoare.

“Rezultatul pozitiv al vânzărilor din 2006 – un număr de 2.500 de maşini vândute, reprezentând 32% din vânzările totale ale mărcii Hyundai în România ne face încrezători să credem că vom atinge un volum de vânzări de 4.500 de autovehicule în 2007, fiind un proiect ambitios pentru compania noastra. Cele două noi showroom-uri, Lizeanu şi Kogălniceanu, se alătură astfel locaţiilor deja existente, Expoziţiei, Decebal, Titulescu, Pantelimon şi Militari, şi ne vor oferi un sprijin important în atingerea planurilor”, a spus Contantin Grosan, Director General Hyundai Motor.

Hyundai a vândut pe piaţa românească un total de 7.788 vehicule în cursul anului 2006. Marca s-a clasat pe primele locuri la vânzările din clasa SUV, locul 1 fiind adjudecat de Hyundai Santa Fe, iar al 2-lea de Hyundai Tucson.

Bucuresti, 22.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.