Hyundai Auto Romania, importatorul marcii la nivel local si parte a Grupului Tiriac, faciliteaza accesul presei si al tuturor celor interesati, la noutatile Hyundai ce urmeaza a fi prezentate in data de 1 martie, in cadrul Salonului Auto de la Geneva 2011.
In cursul acestei zile, pagina web a importatorului Hyundai, www.hyundai-motor.ro, va gazdui o sectiune dedicata salonului, cu transmisie in direct de la Geneva. Incepand cu ora 13.30, toti cei interesati pot urmari online conferinta de presa Hyundai si prezentarea celor mai noi produse ale constructorului.
Printre noutatile Hyundai ce urmeaza a fi dezvaluite la Geneva, se afla si noul i40, care promite sa schimbe perceptia clientilor despre modelele apartinand clasei D. Si Hyundai Veloster isi va face debutul european la Geneva, prezentand varianta de caroserie in 3 usi: o usa pe partea soferului si doua pe partea dreapta, facilitand astfel accesul la locurile din spate ale coupe-ului. Lista noutatilor Hyundai prezentate in cadrul salonului elvetian va fi completata de conceptul Curb, despre care veti afla mai multe tot incepand cu ora 13.30, prin intermediul transmisiei de la Geneva.
Hyundai Auto Romania ii invita pe toti cei interesati de noile produse Hyundai si nu numai, la adresa www.hyundai-motor.ro, astazi, 1 martie, incepand cu ora 13.30 pentru a fi conectati in timp real la evenimentul auto european, al acestei primaveri.
Sursa: Hyundai Auto Romania / TiriacAuto Focsani
Despre TiriacAuto Focsani
In luna aprilie a anului 2007 dealer-ul Mega Motors a inceput comercializarea autovehiculelor Hyundai in primul showroom situat in Focsani, judetul Vrancea.
In martie 2008 s-a alaturat grupului TiriacAuto, asociere care a atras dupa sine si o serie de alte dezvoltari ce tin de serviciile oferite si de spatiul in care isi desfasoara activitatea, care trebuie sa respecte cu strictete standardul producatorului Hyundai Motors Company.
Portofoliul de servicii al companiei TiriacAuto Focsani este diversificat si gandit in asa fel incat sa vina in intampinarea nevoilor clientilor, atat prin servicii pre-vanzare cum ar fi gasirea celei mai bune oferte de finantare, cat si prin serviciile post-vanzare, cum ar fi service, garantie, piese de schimb si asistenta rutiera.