Cu o identitate vizuală şi o structură mult mai proaspătă, noua platformă interactivă dezvoltată de HyperActive pentru promovarea programului Orange Young este live
Noua abordare transpusă pe platforma Nelimitează-te.ro surprinde interactivitatea, elementul definitoriu al programului destinat tinerilor cu vârste între 14 şi 26 ani, care prin serviciul Orange Young au acces nelimitat la distracţie. Platforma Nelimitează-te.ro îi încurajează pe utilizatori să-şi creeze un cont şi să acumuleze punte din toate actvităţile în care se implică pe site, de la încărcarea unor poze pentru un concurs dedicat, până la jocuri Flash, share-uri pe Facebook sau jocuri în bannere răspândite pe internet pe care userii trebuie să le vâneze. Cu punctele acumulate la final, userii îşi pot “cumpăra” diversele premii puse la dispoziţie de Orange în secţiunea Goodies Box: bilete la concerte, vouchere la Aqua Park, acces la petreceri.
Platforma actuală transpune în detaliu noul concept Orange Young: mai proaspăt, mai dinamic, mai interactiv.
„Am creat o platformă care să le ofere tinerilor în orice moment modalităţi cât mai diverse de interacţiune şi engagement, în acelaşi timp răsplătindu-i cu premii diverse şi constante pentru participarea lor. Şi pentru că tinerii nu stau niciodată pe loc, am conceput site-ul astfel încât să-l putem adapta şi îmbunătăţi permanent, astfel încât să ofere constant userilor noi şi noi posibilităţi de distracţie”, a declarat Bogdan Gheorghiu, Creative Director, HyperActive.
HyperActive a oferit servicii de strategie, creaţie şi implementare, iar promovarea platformei interactive a fost susţinută de Initiative printr-o amplă campanie declinată în toate mediile de comunicare, de la spot 3D în cinematografe, animaţii OOH, la campanii de bannere standard şi interactive, Facebook ads.
Platforma continuă, sub o nouă identitate, campania începută anul trecut şi are în spate un nou concept creativ care permite o interacţiune mai puternică în mediul digital între utilizatori şi brand.
Din partea HyperActive, echipa implicată în dezvoltarea şi implementarea proiectului este formată din Bogdan Gheorghiu-Creative Director, Vlad Macarie – Senior Art Director, Ionuţ Andrei – Project Manager şi Alina Marin – Account Manager.