Agenţia duce în offline platforma Fresh Comedy creată anul trecut pentru brandul Tic Tac, din portofoliul Ferrero
Printr-un nou proiect integrat şi interactiv creat de HyperActive, Tic Tac oferă o nouă rundă de pastile de umor inteligent fanilor brandului. Fresh Comedy Nights continuă seria de showuri din platforma Fresh Comedy lansată anul trecut şi aduce în scenă un spectacol săptămânal de improvizaţie susţinut de trupa Improvisneyland.
“În 2012 ne-am propus să creăm o noua experienţă fresh cu Tic Tac. Venim cu un show de improvizaţie unde challenge-ul de a compune o piesă de teatru pe loc, live, cu ajutorul publicului, este o adevarată emoţie, este genul de experienţă fresh specifică lui Tic Tac. Fresh Comedy este un proiect interactiv care reflectă foarte bine filosofia HyperActive de comunicare, pentru că trece de limitele online-ului şi se duce şi în viaţa reală”, spune Alexandra Trofin, Client Service Manager HyperActive.
HyperActive şi Tic Tac îi invită pe toţi cei care apreciază umorul inteligent să ofere provocări, să se distreze şi să realizeze împreună momente speciale pentru o Fresh Comedy Nights de zile mari.
În fiecare săptămână, fanii Fresh Comedy de pe Facebook sunt încurajaţi să posteze subiecte care, în urma unei selecţii, devin punctul de pornire al unor scene din spectacolul de improvizaţie. Fanii sunt invitaţi la un show pe cinste în fiecare joi de la ora 21.00 în True Club unde se pot delecta pe toată perioada evenimentului cu un cocktail special, mentolat, care se numeste chiar “Fresh Comedy”.
„Fresh Comedy Nights a fost gândit ca un proiect foarte în spiritul brandului Tic Tac: discret, dar mereu aproape de consumator. Locaţia de desfăşurare a show-urilor, trupa aleasă, social activismul pe Facebook între clasic şi original, toate confirmă ceea ce intuiam când am lansat proiectul: prospeţimea chiar stă în două cuvinte!”, spune Adriana Seserman Brand Manager Tic Tac.
Momentul fresh al fiecărui show este transpus într-o serie de filme care sunt ulterior încărcate pe website/ Facebook. O dată pe lună spectacolul se vede live pe Facebook, iar în fiecare săptămână se iau sugestii direct de pe wall-ul Fresh Comedy (//www.facebook.com/FreshComedy?sk=app_279081415497235 ).
Primul show a fost transmis pe 8 martie. Campania a demarat în luna februarie şi se va încheia în luna august. În primele 3 săptămâni de campanie, sute de fani au participat la show-urile live si au oferit sugestii pentru show-ul de improvizatii in alte sute de comentarii pe Facebook.
Mai multe detalii despre echipa implicată în proiect găsiţi aici: //www.hyperactive.ro/en/media-room/press-releases.