Forever Living Products, liderul pieţei româneşti de distribuţie de produse pe bază de Aloe vera îşi va optimiza vânzările, începând din februarie 2010, cu o platformă de comerţ electronic dezvoltată în prezent de HyperActive, agenţie interactivă full service specializată în campanii de media online şi proiecte interactive speciale.
„Principalul scop al acestui efort investiţional este acela de a-i ajuta pe cei 283.000 de distribuitori individuali ai noştrii din întreaga ţară şi de a le oferi o platformă de comunicare şi tranzacţionare. Evident, ca urmare a uºurãrii procesului de achiziþie pentru distribuitorii din întreaga þarã, ne aºteptãm ca vânzãrile sã creascã”, a declarat Gabor Szocs, country manager Forever Living Products România.
Platforma de comerţ electronic implementată de HyperActive va cuprinde catalogul cu cele 161 de repere (produse şi declinaţiile acestora), baza de date cu distribuitorii locali, interfaţa de comandă online şi cea de plată online. Sistemul va fi integrat cu platforma electronică a Forever Living Products USA şi cu sistemul local de contabilitate al FLP.
„Va fi un website de comerţ electronic ambiţios şi complex, care va fi livrat SEO-ready (optimizat pentru căutările pe net), iar în faza a doua a proiectului vom face optimizare AB pentru maximizarea numărului de tranzacţii online finalizate”, a declarat Alex Vişa, managing partner al HyperActive.
Compania are la nivel local o reţea importantă de distribuţie de produse pentru un stil de viaţă sănătos, iar creşterea competitivităţii impunea explorarea mediului electronic pentru o mai bună interacţiune cu reţeaua de vânzări şi cu clienţii.
Despre HyperActive
HyperActive este o agenţie interactivă full service înfiinţată în februarie 2008, care oferă soluţii complete de comunicare şi marketing interactiv precum dezvoltare de site-uri web, SEO – optimizare organică pentru motoarele de cautare, publicitate prin motoarele de căutare (Google adWords), campanii de media online şi proiecte interactive speciale. HyperActive are un portofoliu de clienţi pentru care a derulat proiecte online diverse din care fac parte nume precum ING Bank, HotNews, Farmaciile Dona, Forever Living Products sau Depozitul de Papetărie, B Forex, RoRec şi Orange Romania.
Despre Forever Living Products
Forever Living Products International este una dintre cele mai importante companii de vânzări directe din lume, cu vânzări la nivel mondial de 2.5 miliarde de dolari în 2008. Forever Living Products are peste 9 milioane de distribuitori în 140 de ţări.
Forever Living Products România a fost înfiinţată în 1999, iar astăzi este una dintre cele mai importante companii de vânzări directe din România, având peste 283 000 de distribuitori în întreaga ţară. România ocupă locul al 9-lea în lume dintre cele 140 de ţări în care există filiale Forever şi locul al 6-lea în clasamentul european, cu o cifră de afaceri de 24 de milioane euro în 2008, mai mare cu 21% comparativ cu anul precedent, când a anunţat afaceri de 21 de milioane euro. Echipa Forever Living Products din România este condusă de către Dr. Gábor Szőcs şi Dr. farm. Dóra Szőcs, Country Manageri.
Forever Living Products România deţine puncte de desfacere în Bucureşti, Cluj, Arad, Braşov, Iaşi, Constanţa, Craiova, Republica Moldova şi distribuie în ţara noastră băuturi pe bază de Aloe vera, produse apicole (miere, lăptişor de matcă, polen şi propolis), suplimente alimentare, produse de îngrijire personală şi igienă, precum şi de îngrijire a pielii, cosmetice.
{mosloadposition user10}