Dezvoltată pentru brandul Tic Tac, din portofoliul Ferrero, FreshComedy.ro este prima platformă de stand-up comedy exclusiv online din România, realizată de echipa de creaţie a HyperActive
Mecanismul de funcţionare al platformei presupune postarea de propuneri de subiecte de stand-up comedy. Cele mai sugestive teme sunt selectate şi transformate în filmuleţe realizate într-un club din Bucureşti şi postate ulterior pe FreshComedy.ro. Pastila zilnică de umor este prezentată de comediantul Sergiu Floroaia.
“Ne-am uitat la beneficiile produsului, la consumatorii de Tic Tac: oameni tineri, care trăiesc o viaţă agitată, stresantă şi care îşi doresc ceva care să-i binedispună după o zi plină. Ştim că românilor le place să facă haz de necaz, le place să râdă, unii mai mult, alţii la subiecte mai ciudate. Am urmărit ce se întamplă prin localuri şi pe Facebook şi ne-am gândit că o platformă de stand-up comedy se potriveşte perfect”, spune Ioana Filip – Senior Copywriter HyperActive.
Cei care propun cele mai inspirate teme vor fi premiaţi cu multe cutii de Tic Tac. Campania se desfăşoară în perioada 8-20 martie, iar serviciile de media sunt asigurate de agenţia Initiative. Proiectul beneficiază de prezenţa în reţelele sociale, printr-o pagină dedicată pe Facebook.
“Am apreciat creativitatea echipei HyperActive care a reuşit să surprindă esenţa brandului şi să puncteze valorile şi personalitatea sa fresh, printr-o abordare diferită”, spune Adriana Seserman, Brand Manager Ferrero.
HyperActive dezvoltă proiecte pentru Ferrero începând cu anul trecut când a câştigat acest cont în urma unei selecţii.
Echipa implicată în dezvoltarea proiectului este formată din Bogdan Gheorghiu-Creative Director, Ioana Filip – Senior Copywriter, Vlad Macarie – Senior Art Director, Ionuţ Andrei – Client Service Director, Oana Lupoaie – Senior Account Executive, Raluca Diaconu -Account Executive, Robert Diaconeasa -Flash Designer, Robert Sumarocov – Flash Designer în cadrul HyperActive.