Compania Human Value International, una dintre cele mai performante companii de executive search, consultanţă HR, audit organizaţional şi strategii de realocare de personal din Europa Centrala si de Est, începe noul an cu forţe proaspete. Pe fondul crizei financiare care se resimte şi în Romania, Human Value International işi adaptează strategia de dezvoltare pentru anul care tocmai a început. 2009 aduce companiei extinderea echipei executive din România şi un portofoliu de servicii noi, special create pentru a răspunde nevoilor clienţilor săi în aceste vremuri de instabilitate economică.
Dezvoltarea din ultimii ani a pieţei din România a dus la creşterea competitivităţii şi implicit a cererii de buni profesionişti. Pe fondul crizei majoritatea companiilor ar trebui sa realizeze faptul că pot rămâne competitive şi să aibă succes pe piaţă având personal de calitate. E important să înţeleagă că oamenii reprezintă cel mai de preţ capital pentru companie aducând acesteia un plus de valoare. Abordând o strategie de HR inteligentă, companiile româneşti nu ar trebui să îşi facă griji pentru criza economică. Managementul talentului si strategia de afiliere sunt modalitatile prin care este indicat sa actioneze. Este bine să îşi păstreze angajaţii competenţi deoarece aceştia îi vor ajuta să treacă de perioada de criză.
Mediul competitiv şi dinamica pieţei româneşti, nu au împiedicat compania Human Value International să obţină rezultate pozitive în 2008, acestea materializându-se în colaborări cu mari companii din România. În anul 2009, Human Value International îşi propune să continue trendul ascendent, crescând portofoliul de clienţi cu 25%. “Dorim să continuăm ceea ce am început în 2008 şi anume sa fim partenerii de încredere ai clienţilor noştri. Serviciile de executive si key people search ofera suport in identificare celei mai bune persoane pentru o anume pozitie. Împreună putem găsi soluţia cea mai potrivită. ” declară Petra Votisky, Country Manager Human Value International
Human Value International consideră România ca fiind o piaţă cu un potenţial de business ridicat; în ciuda provocărilor pe care le ridică în prezent şi pe care va continua să le ridice aceasta rămâne plină de oportunităţi. Scopul companiei este să îşi ajute clienţii să aibă succes profitând de oportunităţile de business apărute.
{mosloadposition user10}