Pentru vara lui 2024, HUGO e entuziasmat să lanseze campania globală pentru noua sa colecție casual elevat cu design contemporan. Brandul și platforma sa de campanie #HUGOYourWay continuă să ofere mai mult spațiu experimental, cu ambiția de a fi brandul premium preferat al generației sociale de changemakers, care consideră stilul vestimentar creativ ca o expresie a individualității sale.
Distribuția noii campanii, fotografiate de Stuart Winecoff, include talente din industriile creative – Reezy, Jasmine Jobson, Teezo Touchdown, Rikimaru, Cara Taylor și Vinnie Hacker – susținând poziția brandului de penetrare tot mai mare în fashion și cultură la nivel global.
Roșul recognoscibil HUGO este unificatorul campaniei. Această nuanță distinctivă își face apariția în tot conținutul creativ, pentru a aminti privitorilor că rebeliunea pură și originalitatea puternică sunt parte din ADN-ul brandului.
Noua colecție este definită de abordări moderne ale costumului, prezentat în culori pastel estompate și un mix de design riguros cu siluete mai fluide supradimensionate. Piese metalice, articole cu logo-ul brandului, topuri scurte și accesorii statement completează selecția în stil recognoscibil avangardist.
Pentru a-și cimenta conexiunea cu generația socială, HUGO va promova în social media noua colecție și campanie, pentru a crea buzz. În offline, aranjamentele din vitrine și din magazinele fizice se vor focaliza pe codul vestimentar caracteristic al brandului, promovând și mai puternic abordarea îndrăzneață HUGO pentru vara 2024.
Colecția de vară 2024 de la HUGO este disponibilă deja în magazinul HUGO din Băneasa Shopping City, București.