Robert Downey Jr. ghidează mișcarea îndrăzneață a companiei prin platforma Change, noua poziționare a mărcii
HTC, lider global în designul și inovația în telefonia mobilă, lansează astăzi cea mai ambițioasă campanie de până acum. Platforma Change reprezintă o strategie integrată ce se aplică pe termen lung şi care sărbătoreşte cei 17 ani de inovație în industria de telefonie mobilă. Aceasta va constitui mesajul companiei – acela că HTC inspiră inovație pentru că reprezintă “orice îți poţi dori”. Dispunând de o gamă largă de activități în domeniul digital, social, de PR și ATL, platforma globală Change va debuta cu o serie de reclame creative avându-l în centrul atenției pe Robert Downey Jr.
Cu Robert Downey Jr. ca motor al schimbării, reclamele creative explorează asocierile de cuvinte pline de imaginație pentru a invoca interes și buzz în rândul consumatorilor. Narațiunea îl urmărește pe binecunoscutul actor și regizor cum declanșează o eră a schimbării prin intermediul HTC. Conceput pentru a demonstra rolul HTC ca generator de schimbare, partea de creație a reclamei va conține o varietate de acronime posibile HTC, inclusiv Humongous Tinfoil Catamaran și Hipster Troll Carwash. Acest lucru va fi susținut de o serie de activități de implicare socială care vor da viață campaniei.
Ben Ho, CMO la HTC: “Inovația HTC, autenticitatea și îndrăzneala ne-au tranformat în generatori de schimbare în industria telefoniei mobile și ne-au făcut să lansăm ceea ce multe persoane influente din industrie numesc drept cel mai bun telefon din lume, HTC One. Platforma noastră originală și atractivă este diferită şi promovează aceleaşi calități pentru care telefoanele noastre sunt deja cunoscute. Prin această campanie, subliniem rolul HTC pe piața telefoanelor mobile, acela de a defini schimbarea și de a conduce industria în dezvoltarea celor mai noi și inovatoare tehnologii.”
Filmat în Miami și regizat de Bryan Buckley, regizorul lui Hungry Man, și cu o muzică compusă de studiourile Beacon Street din Los Angeles, prima reclamă on-air va fi susținută de cea mai mare campanie HTC de până acum, care include mai multe canale de distribuție – social media, TV, print, outdoor, precum și campanii în magazine. Aceasta va fi urmată de o activitate susținută de pilonii de comunicare și concentrată pe inovațiile HTC One, o familie de smartphone-uri premiate.
Figura din spatele Change
Recunoscut drept una dintre cele mai populare figuri de pe marele ecran, Robert Downey Jr. a semnat un contract pe doi ani cu HTC. În plus față de apariţiile în reclame, acesta și-a integrat în proiect şi propria personalitate, lucrând îndeaproape cu agenția globală a HTC, 171 Worldwide (parte a WPP Group) pentru a modela direcția de creaţie, poziționa schimbarea în centrul mărcii HTC, oferindu-i o varietate de interpretări unice ale acronimului companiei.
Sărbătorirea generatorilor de schimbare
Platforma se va lansa în trei etape, cu campania de publicitate inițială ilustrând marca HTC cu o abordare ludică a ceea ce înseamnă acronimul. A doua fază va cuprinde execuții care evidențiază modul în care inovațiile HTC – cum ar fi BlinkFeedTM, Video HighlightsTM și BoomSoundTM – au schimbat industria de telefonie mobilă. Spoturile publicitare care au rezultat se vor concentra pe modul în care produsele HTC permit oamenilor să genereze schimbare în viața lor.
Schimbarea în mix-ul de media
Prin alinierea cu preferințele audienței vizate de HTC, campania ATL va fi puternic ponderată cu distribuții în cinematografe, publicații media online și digitale.
Evenimente care subliniază experiențele inedite se vor derula în piețe de referință, precum Marea Britanie, Statele Unite și Taiwan și vor aduce la viață mesajul mărcii pentru consumatori, care vor putea să experimenteze singuri interpretările creative ale HTC. Plecând de la această campanie, pentru consumatori, a fost creată și o aplicație găzduită pe HTC.com, pentru alegerea aleatoare a . Combinațiile rezultate de cuvinte pot fi partajate prin social media precum Facebook, Google+ și Twitter, adăugând la varietatea celor introduse inițial în campania ATL.
Campania publicitară Change a fost dezvoltată de agenția globală 171 Worldwide a HTC, iar campania media a fost gestionată de M2M Media, a grupului Omnicom. Activitățile de PR sunt asigurate de Nelson Bostock Group pentru regiunea EMEA și de Waggener Edstrom în America de Nord.
În România, diferite activităţi de PR şi digital ale campaniei HTC Change sunt gestionate de McCann PR, agenţie afiliată reţelei internaţionale Weber Shandwick şi parte a grupului McCann România
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.htc.com.
{mosloadposition user9}