O campanie de comunicare la nivel EMEA demarată din Octombrie 2010
HTC Corporation, producător global de smartphone-uri, sărbătorește multitudinea inovațiilor regăsite pe telefoanele mobile prin lansarea unei campanii de comunicare care se desfășoara în EMEA începând cu luna octombrie. Campania “Asta da idee!” s-a construit pe succesul campaniei “YOU”, campanie desfășurată în anul 2009 și care a contribuit la dublarea notorietății brandului global HTC.
Vladimir Malugin, Director de Marketing EMEA, HTC: “Pentru HTC, multe dintre inovații sunt inspirate din modul în care oamenii interacționează cu telefoanele. Aceste inovații simple, dar originale – precum întoarcerea telefonului cu fața în jos pentru a-i opri soneria – sunt lucrurile care i-au încântat pe utilizatorii noștri și care au devenit subiecte de discuție. Deseori, acele mici detalii sunt cele care aduc zâmbetul pe fața unui utilizator. Această campanie scoate în evidență multe dintre aceste idei inovatoare într-un mod amuzant și antrenant. Odată cu răspândirea utilizării smartphone-urilor, este important ca utilizatorii să vadă cum un telefon HTC le poate simplifica și îmbunătăți viața de zi cu zi.”
Campania “Asta da idee!” subliniază varietatea funcțiilor HTC Sense, care au fost proiectate pentru a le oferi utilizatorilor HTC o experiență mai bogată și mai completă. Doar câteva dintre trăsăturile HTC Sense evidențiate în campanie includ abilitatea de a-ți bloca telefonul sau de a șterge toate datele personale de la distanță în cazul in care telefonul se pierde, cumularea tuturor rețelelor de socializare într-un singur flux de actualizări ușor de citit și abilitatea de a recomanda aplicațiile favorite prietenilor, familiei și contactelor din rețelele sociale. Câteva din avantajele gamei HTC Desire, printre care includerea suportului pentru Adobe® Flash®, redimensionarea automată a textului din browser sau caracteristici deosebite precum ecranul de 4,3 inch al modelului HTC Desire HD și tastatura QWERTY a lui HTC Desire Z, sunt prezentate în campanie.
Ideea campaniei a fost dezvoltată de Fearlessly Frank și Figtree, AMP London fiind cea care a preluat conceptul și l-a dezvoltat într-o campanie creativă.
Campania se desfășoara pe TV, print, online și outdoor media, dar și in-store incepand cu luna Octombrie 2010 la nivel european.
Despre HTC
HTC Corporation (HTC) este una din cele mai evolutive companii din industria telefoniei mobile. Prin plasarea utilizatorilor în centrul atenției, HTC continuă să revoluţioneze această industrie prin design, utilitate şi inovaţie, îmbunătăţind viaţa şi modul de comunicare al oamenilor. Compania este listată la Bursa de Valori Taiwan cu indicativul 2498. Pentru mai multe informaţii vă rugăm vizitaţi www.htc.com.