Care sunt cei mai doriti angajatori in 2009? Cum construiec o campanie de employer branding in mod eficient si cum o masor? Care sunt asteptarile tinerilor de la angajatori si cum se modifica in aceasta perioada? Cum este perceputa compania mea pe piata si ce pot sa fac astfel incat sa transmit mesajul cat mai coerent.
Conferinta HR Brands (28 aprilie, Hotel Caro, Bucuresti, www.hrbrands.ro) se adreseaza specialistilor in resurse umane si in comunicare si este construita pe doua elemente care ii asigura continut relevant si capacitate de a maximiza insight-urile obtinute:
· rezultatele studiului anual “Ce isi doresc tinerii profesionisti”
· interactiunea si schimbul de experiente intre specialistii in resurse umane interesati de evolutia pietei si de implementarea unor strategii eficiente.
Studiul “Ce isi doresc tinerii profesionisti” este la a IV-a editie si este singurul instrument care masoara perceptia pe care companiile o au pe piata in randul potentialilor angajati si gradul de atractivitate al brandului de angajator. Il realizam anual in parteneriat cu Daedalus Millward Brown iar rezultatele lui pot fi operationalizate pentru a construi, implementa si masura campanii de employer branding si pentru identificarea de eventuale “gap-uri” intre mesajele transmise de companii in piata si felul in care sunt percepute.
Conferinta este gandita sa fie una practica, cu aplicabilitate directa in business, bazata pe date statistice si fara reclame mai mult sau mai putin ascunse la produse de HR.
Agenda este formata din prezentarea si interpretarea raportului general al studiului si trei workshop-uri cu focus pe:
HR Marketing
· Care sunt cele mai de succes campanii si programe de recrutare si employer branding derulate in Romania in 2008
· Cum se pot dezvolta campanii de HR maketing cu specific de industrie – analiza matricii Kano
· Cum masor si cum pot obtine cel mai bun ROI in efortul de a ma pozitiona ca employer of choice
Compensation & benefits
· Cum se modifica asteptarile salariale ale candidatilor
· Apar schimbari de ierarhie in valuarea factorilor motivatori din pachetul salarial ?
· Care sunt gapurile intre asteptarile candidatilor si planurile companiilor si cum pot fi ele aliniate
· Cum si ce comunici despre pachetul de beneficii
Employer Branding in perioada de criza
· Ce putem invata din experienta crizelor din prima jumatate a secolului XX si cum au capitalizat companii precum HP sau Beoing aceste perioade
· Ce spun statisticile despre cum se modifica comportamentul de angajat si de candidat in acesta perioada
· Strategia potrivita de comunicare interna vis a vis de situatia de business a firmei in acesta perioada
· Ce actiuni pot intreprinde companiile pentru a da sentimentul de siguranta si incredere angajatilor lor.
{mosloadposition user10}