HP a prezentat recent o nouă tehnologie care vă ajută să potriviţi culorile şi datorită căreia se poate modifica radical modalitatea în care oamenii achizitionează produse ce necesită o combinaţie atentă a culorilor, cum este cazul cosmeticelor.
HP Labs, principala filială de cercetare a companiei, a dezvoltat o tehnologie care utilizează algoritmi sofisticaţi de imagistică şi din domeniul telefoniei mobile pentru a asorta culorile care sunt complementare, incluzând indicaţii de machiaj în funcţie de culoarea pielii.
Retailerii, consumatorii de bunuri şi companiile ale căror produse necesită un grad sporit de coordonare a culorilor pot implementa această tehnologie pentru a permite clienţilor să aleagă produsele cele mai potrivite nevoilor lor.
Tehnologia de potrivire a culorilor, este în stadiul de prototip şi are la bază expertiza HP în imagistică, stiinţa culorilor, mobilitate şi networking.
Cum funcţionează?
În loc să stabiliţi o şedinţă de consultanţă într-un salon de înfrumuseţare, vă puteţi fotografia singur utilizând telefonul mobil, în timp ce ţineţi în mână gama de culori a produsului dorit. Apoi trimiteţi poza ca MMS (mesaj multimedia) către serviciul de consultanţă. Sistemul localizează fizionomia şi după ce corectează umbrele sau alte imprecizii ale imaginii, compară culoarea pielii dvs. cu alte tonuri de piele de la persoane reale dintr-o bază de date cu imagini. Veti primi în câteva secunde un mesaj cu recomandarea culorilor de machiaj care se potriveşte fizionomiei dvs.
Noua tehnologie poate funcţiona în orice reţea, cu orice operator şi pe orice telefon mobil care are cameră video.
“Această tehnologie HP de potrivire a culorilor permite retailerilor şi companiilor de bunuri de consum o modalitate nouă şi amuzantă de a interacţiona cu clienţii şi de a-şi promova produsele,” a declarat Nina Bhatti, cercetător în cadrul Digital Imaging şi Printing Lab, HP Labs. “Pentru cei care achiziţionează cosmetice, noua tehnologie oferă consultanţă virtuală la îndemână în orice moment.”
HP va stabili parteneriate cu retaileri şi companii de bunuri de consum pentru ca tehnologia să fie disponibilă cât mai curând consumatorilor. Aplicaţia poate fi folosită nu doar pentru domeniul de retail, ci şi pentru alte industrii cum ar fi sistemul de sănătate, permitând companiilor să ajungă la persoanele care au nevoie de asistenţă, chiar acolo unde se află aceştia.
Crawford Del Prete, senior vice presedinte în cadrul companiei de cercetare de piaţă IDC a declarat: “Datorita tehnologiei HP de potrivire a culorilor care poate fi aplicată în diferite contexte, clienţii nu mai sunt nevoiţi să aleagă la întâmplare culoarea cosmeticelor sau să caute un specialist disponibil de fiecare dată când vor să achiziţioneze astfel de produse, ci pot beneficia de recomandări profesioniste la orice oră.”
Pentru mai multe detalii, puteţi accesa: //www.hpl.hp.com/about/media/mobile_image
{mosloadposition user10}