Lansarea în cinematografe a îndrăgitei producţii Disney – Pixar, Cars 2/Mașini 2, sărbătorită cu premii Hotpoint
Hotpoint, liderul european pe piaţa de electrocasnice încorporabile şi independente, sărbătorește în parteneriat cu Disney lansarea în cinematografele din Europa a îndrăgitei producţii Cars 2/ Maşini 2 prin campania promoţională „Demarează în viteză cu Hotpoint şi Disney – Pixar’s Cars 2/Maşini 2”. Aceasta se desfăşoară în perioada 22 iulie – 31 august 2011 în magazine, dar şi online. Reîntoarcerea pe marile ecrane, începând cu 5 august, a lui Fulger McQueen şi a maşinii de remorcat Mater (Bucşă) va fi un motiv de bucurie, Hotpoint oferind premii atât pentru copii cât şi pentru părinţi.
În magazine, cumpărătorii care fac dovada achiziţionării unui aparat frigorific Hotpoint (combină frigorifică sau frigider, independent sau încorporabil), în perioada campaniei, vor primi pe loc premiile instant care constau în cadouri personalizate Cars 2/Maşini 2. Campania va fi promovată şi prin afişe şi flyere.
Pe site-ul campaniei, www.hotpoint.ro/cars2, fiecare cumpărător poate completa un formular cu datele facturii şi informaţiile de contact, intrând astfel în cursă pentru alte premii zilnice şi pentru marele premiu. Zilnic, pot fi câştigate 3 bilete la filmul Cars 2/Maşini 2, în Reţeaua Cinema City din Baia-Mare, Brăila, Arad, Iași, Timișoara, Cluj-Napoca, Bacău, Pitești, București. Marele premiu constă într-o vizionare exclusivă a filmului Cars 2/Maşini 2 la Sala VIP din Cadrul Cinema City Cotroceni, din București, pentru un câştigător împreună cu 26 de prieteni. Extragerile vor avea loc zilnic pe parcursul desfăşurării campaniei, iar marele premiu se va acorda la sfârşitul campaniei.
Mai mult, site-ul campaniei (www.hotpoint.ro/cars2) este unul distractiv, cu jocuri interactive şi concursuri cu premii.
“Parteneriatul cu Maşini 2/Cars 2 ne permite să ne apropiem de consumatori într-un mod creativ” afirmă Rodica Stere, Marketing Manager Indesit România. “Limbajul, grafica şi conţinutul mesajelor sunt inspirate din lumea creativă a Disney – Pixar şi reflectă valorile de bază ale Hotpoint într-o manieră captivantă şi amuzantă.”
“Platforma online, în special, este foarte importantă pentru implicarea proactivă a consumatorilor” mai spune Rodica Stere. “Pe pagina de start, care oferă o privire de ansamblu a întregului site, se găsesc atât informaţii despre înscrierea în concurs cât şi zone interactive de unde pot fi descărcate imagini screensaver, wallpaper şi cu personajele din film.”
Campania se va desfăşura simultan în mai multe ţări, precum: Rusia, Franţa, Marea Britanie, Italia, Ucraina, Turcia, Olanda, Bulgaria, Grecia, Cehia, România şi Ungaria.
Despre Hotpoint
Brandul Hotpoint combină trecutul și viitorul pentru a da viață unei noi generații de produse – electrocasnice ergonomice, intuitive, sigure, cu un stil clasic, rafinat, care să ușureze sarcinile casnice.
Proiecte inovatoare au marcat istoria Hotpoint, printre care Unibloc-combinarea în premieră a elementelor de bază din bucătărie într-o singură structură compactă sau OSA, premiată cu “Compasso d’Oro” de către ADI, care oferea o consolă de lucru într-o singură formă. Alte linii au anticipat nevoile consumatorilor, un exemplu fiind Newstyle, care combină tehnologie, estetică și economie de energie, pentru a da viață conceptului unei bucătării contemporane.
Într-un singur cuvânt – înaltă performanță combinată cu un design rafinat. Ambiția s-a transpus în realitate prin colaborarea – inițiată din 1968 și care continuă – cu arhitectul japonez Makio Hasuike, care interpretează cel mai bine starea Hotpoint și care este autorul, printre altele, a unor produse precum Quadrio – frigiderul cu 4 uși și un design unic, Aqualtis – mașina de spălat care oferă programe customizate pentru orice tip de țesătură- rezultatul multor ani de studii în domeniul mașinilor de spălat, combinat cu toată creativitatea lui Hasuike.
Hotpoint reprezintă un sinonim pentru excelență în design, caracateristici diverse, confort, dar și inteligență: în timp, compania a explorat lumea digitală și a domoticii, urmărind cele mai avansate tehnologii, dezvoltând produse inovatoare ca Leon@rdo, primul monitor de bucătărie interactiv, cu elemente multimedia, sau linia Ariston Digital. Și multe altele.
Lansarea tot mai multor soluții avansate a permis obținerea unor rezultate importante și în zona sustenabilității eco. Grija specială manifestată de Hotpoint pentru economisirea resurselor și protecția mediului a dus la lansarea unor electrocasnice care asigură standarde ridicate de eficiență și consumuri reduse, marcate prin simbolul Ecotech: mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase, mașini cu uscător, frigidere și cuptoare care asigură economii la consumul de energie, fără compromisuri în ceea ce privește performanța. Mai mult, compania este angajată în monitorizarea continuă a impactului asupra mediului de-a lungul procesului de fabricație, reducând consumul de energie electrică, gaze naturale și apă, dar și emisiile de CO2.
Hotpoint este o marcă înregistrată a Indesit Company.