Hotelul Radisson Blu din Bucureşti a organizat în luna martie un open pitch pentru alegerea unei noi agenţii de creaţie care să le ofere suport în dezvoltarea strategiei de promovare a brandului pe piaţa locală. La invitaţia inedită pentru spaţiul publicitar din România au răspuns peste 50 de agenţii care s-au înscris în etapa de preselecţie dintre care 6 au competiţionat direct în etapa finală de creaţie.
Agenţia desemnată câştigătoare a fost DDB România, spre încântarea echipei coordonate de Roxana Memetea: „Pentru noi, acest pitch a fost o provocare la care toată echipa a răspuns cu maxim entuziasm! Ne era dor sa lucrăm pe această categorie pe care avem deja experienţă astfel că a fost love at first brief J În plus, hotelul Radisson Blu din Bucureşti chiar este o locaţie spectaculoasă, un loc cu oameni care te inspiră şi cred ca am reuşit să ne conectăm la acel vibe glamour al brandului. În acest spirit şi în linie cu nevoile de lifestyle ale targetului, ne-am asumat niste propuneri curajoase şi … am câştigat! Suntem onoraţi de încrederea acordată de echipa Radisson Blu şi de-abia aşteptăm să dezvoltăm lucruri frumoase împreună.” declară Managing Partnerul DDB. Agenţia câştigătoare va oferi servicii integrate de strategie, creaţie şi digital content.
Din partea hotelului Radisson Blu din Bucureşti, Adrian Adam, Director de Vânzări şi Marketing declară: „Ne dorim să trecem la un nou nivel în comunicarea cu partenerii noştri şi am simţit că pentru aceasta avem nevoie alaturi de noi de o agenţie puternică şi îndrăzneaţă. Suntem bucuroşi că procesul de selecţie ne-a condus către DDB şi suntem siguri că împreună ne vom atinge obiectivele.”
Daniela Dumitrescu – Marketing Manager adaugă „Am fost încântaţi şi onoraţi de numărul mare de agenţii care şi-au manifestat interesul de a colabora cu noi. Alegerea unei noi agenţii de publicitate partenere a fost pentru noi un pas important şi tocmai de aceea, chiar dacă desfăşurarea procesului a necesitat mai mult timp, am ales să organizăm acest pitch în mai multe etape şi cu maxim de transparenţă. Deşi toţi cei 6 care au ajuns în etapa finală au avut propuneri interesante, DDB Bucureşti a fost cel mai aproape de ceea ce ne doream iar propunerile lor au reuşit cu adevărat să ne surprindă, tocmai de aceea suntem entuziasmaţi şi nerăbdători să începem colaborarea de la începutul lunii mai.”
{mosloadposition user9}