Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

HORNBACH lansează o nouă campanie inedită de publicitate

· „Care magazin de bricolaj are, de fapt, preţuri mereu mici?” – noul mesaj transmis de companie în această vară
· Campania difuzată în toate cele nouă țări în care sunt prezente magazinele Hornbach a fost filmată la București

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, a lansat, începând din 1 iunie, noua campanie de publicitate care aduce în prim plan, într-un mod inedit, filozofia preţurilor mereu mici aplicată de retailer timp de decenii.


Punctul central şi crucial al noii campanii este reprezentat de întrebarea legată de cel mai avantajos magazin de bricolaj – “Care magazin de bricolaj are, de fapt, preţuri mereu mici?”. Hornbach nu încearcă să invoce argumente în acest sens, ci îi încurajează pe meşteri să compare în mod corect preţurile şi să facă o alegere documentată atent. De altfel, noua campanie subliniază că întrebarea cu privire la cel mai avantajos magazin de bricolaj se întipărește adânc în memoria oricui.

Campania este centrată, la nivel local, pe două spoturi care prezintă – ca element de absolută noutate în cadrul comunicării practicate de Hornbach – meșteri suprasolicitați, care au beneficiat de consultanță necorespunzătoare. Aceştia sunt de fapt clienți care nu au efectuat cumpărături până în prezent de la Hornbach şi care își pun disperați această întrebare.

Protagoniștii spoturilor trăiesc situații extreme, care în mod normal sunt absolut necunoscute pentru clienții Hornbach. Avem un meşter care se uită cu stupoare, întrebându-se obsesiv “Care magazin de bricolaj are, de fapt, preţuri mereu mici?”, la un candelabru proaspăt montat şi care s-a rupt. Al doilea personaj este o doamnă care încearcă din răsputeri să taie o bucată de lemn cu un ferăstrău deloc adecvat şi care, cu aceeaşi obsesivitate, îşi pune întrebarea cheie. Ambele personaje sunt disperate de situaţia în care se află, iar campania arată astfel că Hornbach  este compania care garantează clienților săi prețuri mereu mici şi calitate ridicată, alături de o consiliere pe măsură. La Hornbach cele două persoanje nu ar fi păţit aşa ceva.

„Filozofia noastră privind prețurile mereu mici reprezintă, în acest context fără echivoc, o atitudine și o obligație față de meșterii noștri. Pentru că fiecare trebuie să dispună de posibilitatea de a-și realiza proiectul la un preț avantajos, indiferent de amploarea acestuia. Iar această posibilitate trebuie să existe nu doar în situația în care un anumit articol este disponibil în ofertă, ci 365 de zile pe an“, afirmă Thomas Schnaitmann, director de marketing pentru Hornbach Germania și responsabil de marketing la nivel internațional.

În România, campania se desfăşoară începând cu 1 iunie pe TV, online şi outdoor. Spotul a fost realizat de către agenţia Heimat, împreună cu regizorul Niklas Weise şi casa de producție Anorak din Berlin. Campania difuzată în toate cele nouă țări în care sunt prezente magazinele Hornbach a fost filmată la București.

Spoturile campaniei:

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.