Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, a lansat o nouă campanie publicitară, care are în centrul său clientul.
Noua campanie publicitară a Hornbach este la fel de surprinzătoare ca cele realizate anterior şi are ca obiectiv comunicarea unui mesaj important – oricine poate fi un model pentru sine şi cei pentru din jur, realizând propriile proiecte de casă şi grădină.
„Punem la dispoziţia clienţilor noştri servicii multiple şi suntem alături de ei cu sfaturi oricând au nevoie. De asemenea, le oferim garanţia celui mai mic preţ, dar ne axăm şi pe crearea unei legături strânse cu ei. Prin noua campanie pe care o lansăm în această primăvară vrem să întărim ideea potrivit căreia Hornbach este partenerul ideal pentru proiecte de amenajare şi să le arătăm tuturor că ei însişi pot fi nişte creatori”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.
Povestea spotului TV are la bază experienţa pe care o trăieşte personajul principal al clipului. Acesta realizează unul dintre cele mai frumoase proiecte de “amenajare” – o planetă. Construieşte dealuri, văi, lacuri şi râuri pe care le umple cu apă, dând astfel viaţă creaţiei sale. Cu mândrie şi bucurie, personajul din spotul Hornbach îşi admiră munca şi, în final, îşi îndeamnă semenii la acţiuni similare.
Mesajul transmis de el – “E rândul tău!” – este menit să ofere încredere oamenilor în propriile forţe. Totodată, întreaga campanie de primăvară a Hornbach îndeamnă la schimbare, la crearea de proiecte noi, cu pasiune şi dragoste.
Pe piaţa din România, noua campanie a debutat la începutul lunii martie şi se va desfăşura până la finalul lunii iunie. Aceasta se va desfăşura pe outdoor, posturi de televiziune naţionale, dar şi pe bannerele din faţa magazinelor. Noua campanie este una internaţională şi va fi implementată în toate ţările unde activează Hornbach: Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia şi Suedia.
De asemenea, imagini specifice campaniei se vor regăsi şi în prospectul din luna aprilie, dar şi pe site-ul Hornbach. Tot pe www.horbach.ro este disponibil şi noul spot TV.
Campania, creată în Germania de către agenţia Heimat, se adresează consumatorilor de sex masculin, cu vârsta cuprinsă între 30 şi 54 de ani, însă nu lasă deoparte nici persoanele de sex feminin, care sunt foarte importante pentru companie.