de peste 9 milioane euro în 2007
Hörmann, cel mai mare producător european de uşi de garaj, a realizat pe piaţa locală o cifră de afaceri de 9.2 milioane euro în 2007, în creştere cu 40% faţă de cele 6.5 milioane euro înregistrate în 2006. Oficialii companiei estimează o creştere a veniturilor realizate în România şi pentru anul în curs până la circa 12 milioane euro.
„Hörmann România şi-a consolidat anul trecut poziţia de lider pe piaţa uşilor de garaj, după ce realizările companiei au depăşit estimările iniţiale de creştere. De altfel România se află în topul vânzărilor realizate de Hörmann în 2007 în regiunea Europei de Est după Ungaria. Pentru anul în curs ne propunem creşterea cotei de piaţă şi implicit a cifrei de afaceri totale cu aproximativ 30-35% până la circa 12 milioane euro”, declară Bogdan Cojocaru, Director General Hörmann România. Pentru anul în curs creşterile cele mai mari se estimează la uşile de garaj (peste 40%), tehnica de încărcare (47%), uşi de interior şi speciale (35%) şi uşi industriale (30%). De asemenea compania va lansa în 2008 o serie de produse şi accesorii noi şi îşi va extinde şi consolida reţeaua de distribuţie. În prezent Hörmann România deţine o reţea naţională de 80 de distribuitori strategici care acoperă întreaga ţară.
Hörmann România va investi şi în 2008 în construirea şi amenajarea unor suprafeţe moderne de prezentare a produselor sale. Anul acesta vor începe lucrările de construcţie la show-room-ul companiei din Bucureşti ce va fi finalizat în 2009. Doar pentru acest proiect compania va investi 4 milioane de euro. Compania mai are ca obiectiv şi dezvoltarea de noi showroom-uri în Timişoara şi Braşov, împreună cu distribuitorii locali. Anul trecut Hörmann România a inaugurat două noi show-room-uri în parteneriat cu distribuitori din Bucureşti (Home Design Mall) şi din Iaşi.
În prezent Hörmann deţine peste 45% din piaţa uşilor de garaj, 35% pe segmentul uşilor industriale şi tehnică de încărcare şi o cotă semnificativă pe partea de uşi de interior şi uşi speciale. Evoluţia ascendentă a produselor marca Hörmann a fost influenţată pozitiv şi de dezvoltarea pieţei imobiliare per ansamblu.
Hörmann este lider european în producţia uşilor (de garaj, industriale şi speciale). Cu o prezenţă în peste 54 de ţări din Europa, Asia şi America de Nord şi 12 fabrici, Hörmann a înregistrat în 2006 la nivel global o cifră de afaceri de aproximativ 1 miliard euro.
{mosloadposition user10}