Hörmann, cel mai mare producător european de uşi de garaj, prezintă partenerilor şi clienţilor săi o serie de inovaţii şi noutăţi la Construct Expo Ambient 2009. Compania propune în acest an o serie de soluţii pentru uşile industriale şi pentru cele destinate clădirilor de birouri, iar pentru segmentul rezidenţial expune gama de produse populare (uşi de garaj şi de intrare în locuinţă întro diversitate de finisaje).
Cele mai noi produse Hörmann în acest an vizează segmentul industrial, dar şi pe cel al clădirilor de birouri.
Uşa rapidă tip spirală este un patent Hörmann, fiind lansată în ianuarie 2009 la târgul BAU. Ea îndeplineşte dublu rol, fiind adaptată traficului intens, dar securizând în acelaşi timp perimetrul. Până acum compania oferea ca soluţie două uşi – una rapidă, cu rupere termică şi un rulou pentru securizarea zonei. O variantă a acestei uşi este cea cu motor tubular, montat deasupra uşii, care permite folosirea la capacitate maximă a spaţiului de depozitare.
Tot pentru domeniul industrial, compania prezintă o variantă nouă de design pentru uşa secţională industrială.
Pentru clădirile de birouri Hörmann propune o serie de uşi de siguranţă sau uşi antifoc, cel mai interesant model fiind uşa cu tâmplărie de aluminiu şi geam antifoc. De asemenea, o noutate absolută o reprezintă uşa culisantă antifoc cu uşă pietonală inclusă.
„Prin prezenţa la Construct Expo Ambient dorim să transmitem un mesaj distribuitorilor, dar şi clienţilor noştri. Suntem o companie solidă, care doreşte să se dezvolte pe piaţa din România şi să ofere cele mai bune soluţii utilizatorilor. Ca lider de piaţă în România, considerăm că este important să participăm la expoziţie chiar şi în această perioadă dificilă”, spune Bogdan Cojocaru, Director General Hörmann România.
Vânzările sucursalei din România pentru primele trei luni ale anului se situează la acelaşi nivel cu cele ale anului trecut, compania estimând în acest an o cifră de afaceri de aproximativ 15 milioane euro. Diferenţa provine însă din ponderea crescută pe care segmentele industriale şi de uşi speciale o au în acest an, circa 60% din total. Printre cele mai importante proiecte din primele trei luni se numără fabrica Miele, dar şi noul sediu Petrom City din zona de nord a Capitalei.
„Chiar dacă piaţa este mai puţin dinamică decât în anii anteriori, prin prezenţa la Construct Expo Ambient, Hörmann propune soluţii şi produse noi adaptate acestui context economic, mai ales în domeniul rezidenţial. Compania a lansat recent la nivel internaţional o serie de produse din gama populară, destinate segmentului rezidenţial, prezente din luna martie şi în România. Sunt produse cu un preţ foarte atractiv şi care s-au dovedit a fi deja un succes inclusiv pe piaţa noastră”, adaugă Bogdan Cojocaru.
Hörmann aduce la Construct Expo Ambient gama de produse populare. Uşa de garaj Europa Renomatic este o uşă secţională care se vinde întrun pachet atractiv împreună cu un sistem de automatizare şi finisaje deosebite. Costul acestei uşi către clientul final este de 899 euro, TVA inclus. Al doilea model lansat pe piaţa locală este uşa din oţel Europa Renodoor pentru intrare în casă, cu preţul către clientul final de 1.199 euro, TVA inclus. Modelele sunt expuse în cele trei finisaje – stejar auriu, finisaj mătăsos şi finisaj metalizat. Aceste modele au înregistrat un succes deosebit pe pieţele din Germania, Cehia şi Polonia.
Reprezentanţii Hörmann consideră participarea la Construct Expo Ambient ca o oportunitate de a comunica mai bine cu clientul final din zona rezidenţială. Astfel compania acordă pe perioada târgului un discount de 35% pentru toate uşile de garaj sau de locuinţă, indiferent de finisaje.
{mosloadposition user10}