Soluție end-end ce permite digitalizarea întregului proces de la achiziția clientului, preluarea și managementul comenzii și până la fidelizare și loializare
Roweb, companie românească de servicii software end-to-end, a investit peste 150.000 Euro în dezvoltarea unei soluții integrate pentru restaurante, vizând creșterea vânzărilor online a business-urilor din HoReCa. În aproximativ un an de la lansarea oficială a soluției, Horeka by Roweb a fost implementată cu succes în peste 100 de locații din România și diaspora. Printre beneficiile oferite, soluția abordează politica „zero comision din vânzări”.
sursa foto
„Pandemia a creat o cerere foarte mare pe zona de digitalizare, în special în HoReCa, iar soluția noastră a fost printre primele apărute pe piață. Companiile din industrie s-au concentrat foarte mult pe livrări, iar Horeka by Roweb a atras clienții tocmai pentru că rezolva rapid niște probleme punctuale, fiind completă din punct de vedere module și având timp redus de implementare”, a declarat Mirel Ionescu, CEO Horeka by Roweb.
Ideea dezvoltării unei soluții dedicate industriei HoReCa a luat naștere în 2020, odată cu cererea crescută în zona de digitalizare. Tot atunci compania a început și testarea impactului produsului în piață, iar un an mai târziu a demarat deja dezvoltarea soluției, a creat parteneriate cu furnizori de servicii și tehnologie și a conturat întregul plan de dezvoltare și vânzări. Până în prezent, investiția în dezvoltarea platformei, marketing, vânzări și administrativ depășește 150.000 de euro.
În aproximativ un an de la lansare, soluția este implementată în peste 100 de locații din România și în diaspora, precum: Ramada Pitești, Maher, Club Hush, Murad, Damascus Palace, Cremeria Marco etc. Printre orașele în care se regăsește se numără: București, Sibiu, Timișoara, Cluj, Oradea, Arad, Pitesti, precum și capitala Italiei, Roma.
Horeka by Roweb – soluția de vanzari online si livrări fără comisioane
Unul dintre principalele beneficii obținute de clienți constă în modalitatea de plată a soluției, care funcționează pe sistem de abonament, spre deosebire de alte platforme, ce presupun investiții financiare mari și costuri de mentenanță crescute. Totodată, nu se percep comisioane din vânzări, indiferent de volumul acestora.
Horeka by Rowerb oferă un pachet de software ce ajută restaurantele de-a lungul întregului proces de vânzare și post-vânzare, de la atragerea clienților, preluarea comenzilor prin diverse modalități, managementul comenzilor și al livrărilor, integrări cu sisteme externe, până la obținerea de feedback post-vânzare și fidelizare.
Totodată, soluția poate fi implementată parțial sau integral într-un timp foarte scurt, doar câteva zile, și presupune o optimizare a costurilor operaționale (personal redus numeric). De altfel, aceasta poate fi adaptată și altor tipuri de business-uri (mici sau medii) care au o dinamică mare în relația cu clientul final.
Planuri pentru 2022: dublarea numărului de clienți, extindere externă
La nivel de business, compania vizează anul acesta dublarea numărului de clienți, precum și extinderea spre alte țări din vestul Europei. În acest sens, planul de dezvoltare include atât extinderea echipei dedicate, cât și noi funcționalități ale platformei.
Printre noile features se numără și dezvoltarea unui asistent virtual de marketing, bazat pe machine learning și AI, care să permită restaurantelor să genereze automat reclame și postări pentru promoții și produse cheie, să analizeze vânzările și comportamentul clienților și să ofere sugestii referitoare la optimizarea procesului de vânzare.
Totodată, compania are în plan și dezvoltarea unor module care să răspundă nevoilor apărute post pandemie, care să se concentreze pe simplificarea experienței în restaurant și, implicit, pe reducerea costurilor cu personalul.