În dezvoltarea și promovarea soluției s-au investit, până în prezent, peste 200 de mii de euro
Horeka by Roweb, soluție end-to-end ce permite digitalizarea proceselor de vânzare și delivery în restaurante, a înregistrat, în primul an de la lansarea oficială, circa 186.000 de comenzi, cu o valoare totală de peste 13,8 mil. RON. În acest interval, soluția a fost implementă cu succes în peste 100 de locații din România și diaspora. Printre beneficiile oferite se numără politica „zero comision din vânzări”.
Horeka by Roweb oferă restaurantelor propria soluție software, ce permite digitalizarea întregului proces de preluare și procesare comandă online și offline – de la achiziția clientului, preluarea și managementul comenzilor, a livrărilor, dar și programe de fidelizare si loializare.
„Încă de la început ne-am propus să oferim mai mult decât o simplă aplicație de vânzare pentru restaurante. Tocmai de aceea, astăzi vorbim de o soluție completă, end-to-end, care acoperă întregul proces și care se bazează pe o construcție modulară, ce permite o flexibilitate foarte mare la implementare. Spre exemplu, modulul de delivery ajută ownerii de restaurante să aibă propriul canal de achiziție clienți prin intermediul unui website de e-commerce optimizat pentru industria HoReCa și o aplicație mobilă proprie de ordering, respectiv un modul de CRM și marketing, ce ajută la fidelizarea clienților”, a declarat Mirel Ionescu, fondator Horeka by Roweb.
Ideea dezvoltării unei soluții dedicate industriei HoReCa a luat naștere în 2020, odată cu cererea crescută în zona de digitalizare. În aproximativ un an de la lansare, soluția este implementată în peste 100 de locații din România și în diaspora, precum: Ramada Pitești, Maher, Club Hush, Murad, Damascus Palace, Cremeria Marco, Supermamma etc. Printre orașele în care se regăsește se numără: București, Sibiu, Timișoara, Cluj, Oradea, Arad, Pitești, precum și capitala Italiei, Roma.
Planuri Horeka by Roweb în 2023 – dublarea numărului de restaurante și lansarea modulului „Virtual Marketing Assistant”
În 2023, Horeka by Roweb urmărește să implementeze soluția în peste 250 de restaurante, să transforme soluția într-un sistem de tip SaaS integral și să extindă adopția ei către piețele externe (Italia, Spania, UK).
„Avem un roadmap solid pentru tot anul 2023, cuprinzând atât optimizarea modulelor existente, cât și dezvoltarea de module noi, integrări cu mai multe POS-uri și parteneriate strategice cu alte companii. La începutul anului vom lansa un nou modul – Virtual Marketing Assistant – ce va face o analiză a comportamentului clienților (vânzări, vizite etc) și poate sugera (folosind Business Intelligence) strategii de marketing și discounturi targetate și personalizate pe fiecare client în parte”, a adăugat Mirel Ionescu.
Cu aceste noi funcționalități, proprietarii și managerii de restaurante vor putea miza pe o creștere semnificativă a ratei de conversie, mărirea valorii medii a coșului de cumpărături, a frecvenței de cumpărare și, nu în ultimul rand, recuperarea clienților pierduți/reactivarea celor care nu au mai cumparat în ultima perioadă.
De asemenea, tot în 2023, Horeka by Roweb urmărește îmbunătățirea soluției și cu alte funcționalități noi, specifice lanțurilor de restaurante, pentru a răspunde solicitărilor venite din partea clienților.