Compania La Fântâna, lider de piaţă pe segmentul distribuţiei şi îmbutelierii de apă naturală consumată prin intermediul watercoolerelor, anunţă rebrandingul paharelor de plastic oferite atât consumatorilor din companii, cât şi celor casnici.
Astfel, începând cu 1 Martie, consumatorii La Fântâna vor savura apa de izvor din paharele semnate de Horaţiu Mălăele. Noul design a fost realizat de atelierul de creaţie Graficisme, deţinut de Adrian Dobre şi Horaţiu Mălăele, prin intermediul căruia artistul a creat noua identitate vizuală a paharelor La Fântâna.
“La Fântâna îşi doreşte să devină o soluţie completă de hidratare, adaptată fiecărui client în parte. Pentru că anul acesta ne adresăm în egală măsură companiilor şi consumatorilor casnici, ne-am dorit să le oferim acestora un motiv în plus prin care să fim nu doar parteneri, ci şi prieteni. Ideea paharelor semnate de Horaţiu Mălăele vine să sprijine aproprierea de clienţii noştri, oferindu-le un moment de relaxare cu ajutorul artei. Ne-am gândit la Horaţiu pentru că acesta este mai mult decât un excelent actor, el etalându-şi valoarea şi în zona artistică a desenului”, a spus Ana-Maria Gate, Marketing Manager La Fântâna România.
Investiţiile în acest proiect au presupus partea de creaţie, adaptată comunicării valorilor companiei într-o manieră cât mai prietenoasă şi curată, cât şi caracteristicilor tehnice pe care trebuie să le îndeplinească pentru ca designul să poată fi tipărit pe paharele La Fântâna.
„Apreciez companiile care văd mai mult într-un business, înţelegând şi valoarea artisitică a unui proiect pe care îl pun în practică. Acesta este un proiect reuşit, din toate punctele de vedere”, a adăugat Horaţiu Mălăele.
Producţia paharelor La Fântâna este realizată alături de cei mai buni productori de materiale plastice din Romania. Cele aproximativ 5 milioane de pahare consumate lunar vor fi înlocuite treptat de cele cu noul design, care vor fi livrate clienţilor La Fântâna odată cu comanda de apă.