Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

HONOR România și Tribal Worldwide te invită să-ți pui telefonul la încercare prin „The Magic Challenge”

The Magic Challenge

“The Magic Challenge” este noua campanie HONOR, dezvoltată la nivel local și semnată de agenția Tribal Worldwide România, care își propune nu doar să comunice performanțele remarcabile ale celui mai nou telefon flagship din seria Magic – HONOR Magic5 Pro – ci chiar sa le pună la încercare în mod real, pentru a demonstra superioritatea acestora printr-o serie de teste.

Ca moderatori ai seriei de 3 episoade „The Magic Challenge” au fost aleși expertul tech Dan Cadar și muzicianul Jean Gavril, care invită câțiva creatori reprezentativi de conținut digital din social media din România să își testeze propriul telefon, oricare ar fi acela, comparativ cu Magic5 Pro, smartphone-ul care a dominat anul acesta topurile internaționale în ceea ce privește camera foto și display-ul conform specialistilor de la DXOMARK. Practic, se propune o serie de teste comparative, atât creatorilor de conținut, cât și urmăritorilor, pentru a se convinge de superioritatea tehnologică a HONOR Magic5 Pro.

Realitatea în jurul căreia a fost construită această campanie multi – serie gravitează în jurul faptului că în momentul în care te-ai obișnuit cu un anumit brand, mai ales de tehnologie, este dificil să-l schimbi, chiar dacă există opțiuni mai performante și poate mai avantajoase.

„E foarte complicat să-ți schimbi telefonul după ce te-ai obișnuit cu el ani de zile. Fiind cel mai recent jucător intrat pe piață, într-o industrie extrem de competitivă și cu utilizatori loiali, HONOR are nevoie de mai mult decât un story emoționant, pentru ca oamenii și profesioniștii din domeniu să fie convinși de superioritatea noului smartphone Magic5 Pro. Astfel, am ales sa ne scoatem la tablă telefoanele și să vedem, pe baza unor teste simple, dacă chiar sunt atât de performante, sau dacă doar trăim cu ele din inerție. Practic, ne-am întrebat pe noi înșine dacă ne-am schimba telefonul cu unul superior din punct de vedere tehnic.” punctează Simina Dima, Managing Director & Executive Creative Director al Tribal Worldwide România.

The Magic Challenge

Astfel, cei doi moderatori aleși – Jean Gavril și Dan Cadar vor provoca trei utilizatori experimentați de smartphones și creatori de conținut digital în social media locali, să-și testeze telefoanele, să pună la încercare câteva dintre cele mai folosite caracteristici în viața de zi cu zi. Performanța HONOR Magic5 Pro iese ușor în evidență în fața unor provocări nefiltrate, filmate în cadrul experimentului video chiar cu telefoanele Magic5 Pro.

“Avansul tehnologic a dat naștere unei generații aflate mereu în mișcare, dornică să surprindă momentele importante, să se documenteze, să împărtășească și să inspire prin propriile experiențe și povești, astfel că un smartphone cu capacități foto-video excepționale și cu o autonomie a bateriei cât mai mare a devenit o necesitate. Continuând strategia axată pe inovații centrate pe nevoile și dorințele utilizatorilor, HONOR Magic5 Pro transformă momentele din viața acestora, inclusiv a profesioniștilor, în aventuri de neuitat, prin îmbinarea unor caracteristici și funcții inovatoare, care depășesc standardele de referință din industrie, totul într-un flagship emblematic”, precizează Călin Clej, Marketing Director în cadrul HONOR România & Bulgaria.

Noua campanie, lansată exclusiv în mediul digital, cuprinde un mix de tactici pe Instagram, Facebook, YouTube și TikTok, amplificate printr-o serie de acțiuni de PR, dezvoltate de echipa Porter Novelli România.

Credite campanie

HONOR România
Călin Clej – Marketing Director HONOR România & Bulgaria
Laura Viciu – Head of PR & Social Media HONOR România

Tribal Worldwide România
Simina Zidaru Dima – Managing Director & Executive Creative Director
Ruxandra Popescu – Client Service Director
Georgiana Bulagea – Senior Creative
Alex Udrea – Art Director
Elena Mihai – Account Director
Alexandra Stan – Influencer Manager
Bianca Vișinescu – Social Media Manager

Parteneri

Porter Novelli România
Sorina Mihai – Managing Partner
Diana Mottok – Client Service Director
Nadine Said – Account Manager

Casa de producție
StaySarp Film

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.