Honda Trading România își adaptează strategia de comunicare la tendințele actuale pentru a fi mai aproape de publicul său, asigurand o conexiune directă cu fanii mărcii prin intermediul rețelelor sociale FaceBook și Twitter.
Comunicarea prin rețelele sociale este un pas normal în strategia Honda Trading România, pentru a interacționa intens și transparent. Fanii pot comunica începand de astăzi cu Honda Trading Romania prin FaceBook (Honda Trading Romania) și Twitter (Hondatradingro), pot schimba impresii despre ultimele automobile lansate pe piață, ba mai mult, își pot posta pe pagina oficială a Honda Trading România propriile fotografii cu automobilul Honda pe care îl dețin. Minipaginile de conversație au fost special create pentru încurajarea discuțiilor legate de modele Honda prezente pe piața românească.
Florin Nita – PR&Sales Coordinator Honda Trading România: Paginile Honda Trading Romania pe Facebook si Twitter completează strategia noastră de comunicare online și arată preocuparea pentru relația cu clienții noștri. Honda este un brand inovator, avangardist, ceea ce face ca prezența noastră în rețelele sociale să fie absolut firească. Ne dorim să avem alături de noi toți fanii mărcii din România, pentru a împărtăși experiența pe care Honda o reprezinta pentru fiecare dintre noi”.
Pe pagina de Facebook a Honda se pot accesa albumele foto ale fiecărui model în parte, prezentarea integrată a campaniilor și ofertelor disponibile, si nu în ultimul rând știri Honda la nivel mondial.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}