Honda Trading România şi Garda Naţională de Mediu derulează proiecte pentru susţinerea activităţilor de protecţie a mediului, astfel că un parteneriat care să presupună unirea eforturilor pentru a asigura un mediu curat este cât se poate de oportun. Honda Trading România este preocupată de protecţia mediului atât din perspectiva tehnologiilor utilizate cât şi din cea a campaniilor de educare a publicului în adoptarea unui stil de viata cât mai ecologic.
Una dintre direcţiile pe care Honda le propune conducătorilor auto pentru a reduce impactul asupra mediului este modul eficient de a conduce. După prima competitie de şofat ecologic lansată în România în 2009, Honda Trading România lansează a doua ediţie a concursului de şofat ecologic Honda GreenChallenge. Prima etapă a concursului a constituit un adevărat succes, proba online adunând nu mai puţin de 8.778 de participanţi pe site-ul competiţiei www.greenchallenge.ro.
Hirotomo Kani, Preşedinte Honda Trading România: „Parteneriatul nostru cu Garda Naţională de Mediu este un pas natural, Honda este un brand dedicat mediului şi sunt sigur că împreună putem face diferenţa în ceea ce priveşte atitudinea responsabilă faţă de mediu. Programele de genul Honda GreenChallenge, aflat deja la a II-a editie şi ECO’n’OM sunt extrem de importante pentru încurajarea unui comportament pe care cu toţii ar trebui să-l adoptam.”
Ca parte a politicilor comune privind protecţia mediului, Honda trage un semnal de alarmă în ceea ce priveşte impactul şofatului agresiv şi anunţă parteneriatul cu Garda Naţională de mediu, ce îşi propune să realizeze noi proiecte privind promovarea unei atitudini responsabile faţă de mediul înconjurător.
Silvian Ionescu, Comisarul General al Gărzii Naţionale de Mediu: „Dezvoltăm proiecte prin care dorim conştientizarea efectelor pe care modul nostru de viaţă le are asupra mediului. Astfel că majoritatea sunt derulate în congruenţă cu direcţiile Honda în ceea ce priveşte politicile de mediu, parteneriatul nostru îşi doreşte să susţina cât mai multe campanii şi iniţiative prin care punem accent pe implicarea fiecăruia dintre noi.”
Garda Naţională de Mediu îsi propune să realizeze în 2010 un proiect inedit la nivel naţional care să implice în special noua generaţie, cadrele didactice dar şi opinia publică în general, obiectivul Gărzii fiind sprijinirea mediului economic, public sau privat, în înţelegerea şi implementarea legislaţiei în domeniu.
Honda Trading România, parte a grupului Honda Trading, şi-a început activitatea în septembrie 2006 în calitate de distribuitor autorizat al automobilelor Honda în Romania. Honda respectă angajamentele faţă de parteneri şi împărtăşeşte bucuria cu oamenii din toată lumea. Fondată în 1948, compania Honda este în prezent liderul mondial în producerea echipamentelor motorizate, oferind o gamă vastă de produse şi tehnologii, cu o preocupare constantă faţă de mediul înconjurător.
{mosloadposition user10}