Brandul de bere Holsten, parte a portofoliului United Romanian Breweries Bereprod (URBB), lansează noua campanie de imagine „Holsten – Frăția Berii”, în parteneriat cu legenda fotbalului românesc, Gheorghe Hagi, și echipa de fotbal FC Viitorul Constanța.
„Holsten este un brand cu o tradiție bogată, fondat în Hamburg acum un secol și jumătate, care se bucură și în România de aprecierea unui public eterogen și pasional, cu care împarte nu doar gusturi, ci și principii comune. Susținerea cu care ne-au investit Gheorghe Hagi, un talent autohton de neegalat, cât și echipa pe care o mentorează, ne întăresc convingerea că «Frăția Berii» a fost și va rămâne acel numitor comun al valorilor noastre, pe baza cărora am construit acest parteneriat încă de anul trecut. Altruismul, seriozitatea, curajul, spiritul de învingător, acestea sunt însușiri pe care le apreciem și ne dorim să le transmitem mai departe către publicul nostru – iar răspunsurile primite până acum din piață au fost deosebit de bune. „Holsten – Frăția Berii” se poate traduce ca fiind acea uniune masculină, acele momente pe care bărbații le petrec împreună, desfășurând diverse activități după serviciu, în weekend-uri, la vizionarea meciurilor preferate în bar, acasă sau pe stadion, acele momente de calitate împreună”, a declarat Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB.
„Am simțit încă de la începutul parteneriatului o deschidere foarte mare din partea echipei Holsten, ceea ce ne-a ajutat să identificăm acele trăsături comune în care să ne regăsim atât noi, cât și brandul și publicul său. Suntem mândri că facem parte din «Holsten – Frăția Berii», că împărtășim valori precum perseverența și pasiunea pentru munca făcută cu seriozitate, dar și că putem să le transmitem aceste lucruri iubitorilor fotbalului românesc și a unei beri cu tradiție din întreaga țară”, a continuat Gheorghe Hagi, managerul tehnic al echipei FC Viitorul Constanța.
Campania „Frăția Berii” subliniază noua direcție de comunicare a brandului Holsten printr-o poziționare contemporană, autohtonă, susținută de valorile pe care le împărtășește cu publicul său din România. Campania este susținută printr-un parteneriat strategic cu Gheorghe Hagi și echipa FC Viitorul, ce devin cavaleri moderni ai „Frăției Berii”, sub îndrumarea Regelui Hagi.
Colaborarea dintre brandul originar din Hamburg și campioana României la fotbal din Liga 1 în sezonul 2016 – 2017 a debutat în luna august 2017, prin semnarea unui parteneriat pe trei ani. Campania „Frăția Berii” va activa un mix de canale, începând cu spoturile TV, continuând cu promovarea lor online, dar și o componentă de promovare în magazine.
Despre Holsten
Holsten este un brand de origine germană, cu o tradiție de peste 139 de ani. Produsă pentru prima dată în Hamburg – Germania, în anul 1879. Numele acesteia provine de la denumirea unui trib germanic, Holsten, care a locuit în partea sudică a Germaniei în secolul al XII-lea. În anul 2004 Fabrica Holsten Brauerei a intrat în protofoliul Carlsberg, iar în 2005 intra în portofoliul URBB, fiind produsă la fabrica Tuborg de lângă București.
Holsten Premium este o bere originală care a adus în România experiența berarilor germani. Holsten Pilsner a fost lansată în august 2013 ca extensie de brand, parte a segmentului local. Aceasta este o bere germană de calitate, care respecta Reinheitsgebot Legea Bavareză a Purității Berii folosind doar 3 ingrediente: malț, hamei și apă, și se adresează consumatorilor care își doresc o bere de calitate la un preț accesibil și care apreciază un moment de relaxare la sfârșitul unei zile grele de muncă.