Compania URBB isi extinde portofoliul de produse prin lansarea sortimentului Holsten fara alcool. Lansarea noului produs marcheaza si intrarea URBB pe un nou segment al pietei, cel al berilor fara alcool, segment pe care compania estimeaza ca va detine o cota de piata de 5%, pana la sfarsitul anului 2009. Doron Zilberstein"Prin lansarea Holsten fara alcool vrem ca, pe de o parte, sa raspundem dorintei consumatorilor marcii de a se bucura de berea lor favorita si in varianta fara alcool, care le ofera mai multa libertate de miscare, iar soferii cu siguranta vor aprecia acest aspect si, pe de alta parte, sa ramanem fideli dorintei noastre de a fi prezenti pe toate segmentele pietei berii din Romania. Segmentul berilor fara alcool din Romania nu detine inca o cota de piata importanta, dar are un potential de crestere semnificativ, care are o directa legatura cu un comportament responsabil la volan", a declarat Doron Zilberstein, Vice-Presedinte Marketing URBB. (vezi bio si fotografii la calitate de print)
In 2008, pe piata berii din Romania, segmentul berilor fara alcool estimam ca va atinge o cota de piata de 3% si o crestere in volum a segmentului cu 30%, in comparatie cu anul precedent.
Holsten fara alcool este disponibil pe piata in variantele de ambalaj: doza de 0.5 l si sticla de 0.5 l, urmand sa fie comercializat atat in reteaua HoReCa, cat si in retail.
{mosloadposition user10}