pentru dezvoltarea angajaţilor
Holcim (România) investeşte pentru al optulea an consecutiv în programe dedicate, care au scopul de a contribui la dezvoltarea profesională, dar şi personală a angajaţilor săi. Anul acesta, investiţia se ridică la aproximativ 1 milion EUR, fiind cu 20% mai mare comparativ cu suma alocată de companie în 2007.
Bugetul pentru dezvoltarea angajaţilor vizează progresul şi evoluţia continuă a acestora prin intermediul unor programe complexe de leadership şi management sau a unor programe specifice de comunicare, prezentare şi negociere, management al timpului şi priorităţilor, marketing, limbi străine, cursuri tehnice. Competenţele de leadership reprezintă una din priorităţile Grupului Holcim, prin cultivarea capacităţii liderilor din cadrul companiei de a-şi inspira colegii şi partenerii, de a-i motiva şi susţine în atingerea obiectivelor ambiţioase.
„Bugetul de training şi dezvoltare este un indicator important pentru Holcim (România) deoarece reflectă preocuparea companiei pentru calitatea propriilor resurse umane şi considerăm că accesul la astfel de activităţi de instruire trebuie garantat fiecărui angajat. În ultimii 5 ani, sumele alocate programelor de training şi dezvoltare au crescut progresiv, situându-se în 2008 la un nivel de aproape 1 milion EUR.” a declarat Markus Wirth, Director General Holcim (România).
Pentru anul în curs, Holcim (Romania) estimează un număr total de aproximativ 100 de posturi deschise, în toate domeniile, în special în cel tehnic, dar şi financiar, vânzări şi marketing. Totodată, compania intenţionează să atragă candidaţi tineri, cu potenţial, ambiţie şi motivaţie pentru departamentul de aplicaţii produse.
„Cea mai importantă preocupare a noastră este pregătirea viitorului. Oamenii reprezintă viitorul, mai ales atunci când vorbim despre o companie, iar din acest motiv trebuie să fim pregătiţi să oferim angajaţilor sisteme de compensare corecte şi competitive şi programe de dezvoltare care să îi motiveze să îşi continue cariera în cadrul companiei. Pentru acest lucru am proiectat şi implementat scheme de beneficii variate, un sistem de management al performanţei care se află tot timpul în atenţia noastră, precum şi programe de dezvoltare profesională şi personală croite pe nevoile fiecărui angajat în parte, dar şi în concordanţă cu cerinţele companiei.” a declarat Nicoleta Sălăjan, Director Resurse Umane Holcim (România).
{mosloadposition user10}