Brands and Bears lanseaza pentru Hochland o noua campanie integrata, unde protagoniste sunt feliile de branza topita, iar publicul tinta sunt iubitorii de “sandvisuri BUNE BUNE”.
“Fa-ti un sandvis BUN BUN cu noile felii de branza topita!” headline-ul campaniei, pune in evidenta principalul beneficiu al produsului: feliile de branza topita sunt acum mai groase, mai savuroase, merg in cat mai multe si mai variate combinatii si iti transforma un simplu sandvis intr-un “sandvis-vedeta”.
“Spotul tv a fost realizat printr-un procedeu modern (de stop motion combinat cu filmare), tocmai pentu a avea un aer “cat mai 2015”. La aceasta noutate a contribuit si faptul ca “am iesit din bucatarie”, renuntand la obisnuita abordare (familia clasica in jurul mesei). In plus, o contributie foarte importanta a avut-o si regizorul australian Matt Vane (cu care suntem la cea de-a 3 colaborare deja), impreuna cu food-stylist-ul Frank Weyman, care a avut grija sa ii ploua in gura intregului platou de filmare, vreme de 12 ore, cat a durat “desfasurarea de forte”, declara Claudia Mihai, Client Service Director Brands&Bears.
Campania va fi prezenta pe TV, in-store si online.
Echipa Brands&Bears:
Client Service Director: Claudia Mihai
Account Executive: Oana Romanescu
Art Director: Mircea Coza
Copywriter&Creative Director: Dan Amariei
Echipa Hochland:
Director de Marketing: Andreea Marincescu
Brand Manager: Catalina Sabadeanu
Junior Brand Manager: Denisa Jalba