Hochland România îşi consolidează poziţia de lider pe piaţa brânzeturilor prin extinderea gamei sale de produse cu un nou sortiment – Telemea de vacă, ce marchează intrarea companiei pe o nouă categorie, cea de brânză albă – telemea. "Decizia de a intra pe categoria de brânză albă telemea este una firească, având în vedere preocuparea noastră de a oferi consumatorului nu numai o calitate excepţională, dar şi o gamă de produse cât mai variată. Hochland este “Expert în Brânzeturi”, lucru certificat printr-o experienţă de 100 de ani pe plan european şi de 10 ani pe piaţa locală. Noua telemea vine să confirme acest lucru printr-o prospeţime garantată, prin aceeaşi calitate excelentă şi experienţă gustativă unică, cu alte cuvinte – prin bucuria gustului, cu care Hochland şi-a obişnuit consumatorii”, a declarat Sergiu Mititelu, Director General Hochland România.
Noul produs Hochland are un ambalaj alb, elegant şi usor de utilizat, dar şi un gramaj practic, de 200 de grame şi respectiv 150 de grame. Până la finalul anului, acestor două variante li se vor adăuga alte câteva sortimente, noi gramaje dar şi noi variante de ambalaj. Produsul va fi disponibil în toate oraşele din România, atât în magazinele mari, cât şi în cele de proximitate, cu ajutorul reţelei de distribuţie şi de vânzări a partenerului Whiteland.
Hochland România, cel mai mare producător de brânzeturi de pe piaţa locală, este filiala locală a Hochland AG, companie germană cu importantă tradiţie şi unul dintre cei mai mari producători şi prelucrători de brânzeturi din Europa. Brânza Hochland este vândută în peste 50 de ţări de pe toate cele cinci continente, numele său fiind sinonim cu calitatea şi permanenta inovaţie de produse.
{mosloadposition user10}