HNC – healthcare communication, cea mai mare agenţie full-service specializată in comunicarea medicală din România, participă in perioada 25-29 martie 2009 la Conferinţa Naţională a Medicilor de Familie, de la Palatul Copiilor.
La eveniment vor fi prezenţi aproximativ 1.800 de medici de familie şi 58 de importante companii care activează pe piaţa medicală din România, printre care: Zentiva, Sanofi Aventis, Glenmark, Ozone sau Danone Health & Nutrition.
HNC –healthcare communication este singura agenţie de publicitate care participă la acest eveniment al lumii medicale românesti, iar prezenţa agenţiei la această conferinţă se va derula sub sloganul: “Punem la bătaie 100 de concepte HNC!”
Şerban Porfireanu, Managing partner HNC – healthcare communication: “Prezenţa agenţiei cu un stand de prezentare la acest eveniment vine din dorinţa noastră de a fi alături de companiile din domeniul farmaceutic “la ele acasă”, intr-o zi normală de muncă pentru reprezentanţii lor. Chiar dacă munca noastră este diferită, suntem cu toţii parte a aceluiaşi sistem medical şi este normal să ne prezentăm cot la cot la un asemenea eveniment.”
“La Conferinţa Naţională a Medicilor de familie din acest an vrem să punem la bătatie 100 de concepte creative pentru companiile farmeceutice care vor fi prezente alături de noi pentru a le reaminti acestora că munca noastră este complementară: un produs medical de ultimă generaţie are nevoie să fie comunicat eficient pentru a avea succes, iar o campanie creativă trebuie să aibă in spate un produs eficient pentru a raspunde nevoilor companiei şi ale publicului”, a mai declarat Şerban Porfireanu.
Pentru anul 2009 HNC – healthcare communication işi propune să devină o prezenţă constantă la asemenea evenimente medicale, deoarece abordarea directă, intr-un mediu familiar interlocutorului s-a dovedit a fi o strategie eficientă de new business.
HNC – healthcare communication este cea mai mare agenţie full-service specializată în comunicarea medicală din România. Înfiinţată în 1999, HNC a colaborat de-a lungul timpului cu importante companii farmaceutice precum: Pfizer, Bayer Schering Pharma, Roche, Danone, Zentiva, Teva, Servier, Centrofarm, CSC Pharmaceuticals, ADM Farm, Farmexpert, Ewopharma, sau Siepcofar, dar şi cu importante instituţii medicale precum: Ministerul Sănătăţii Publice, Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM) sau Societatea Română de Gastroenterologie.
{mosloadposition user10}