HISTORY®, numărul 1 pe nişa televiziunilor de documentare din România1, va difuza pe 15 iulie primul episod al serialului „Comorile lui Barry”.
Noul serial urmăreşte aventurile unuia dintre cele mai populare personaje din serialul “Războiul depozitelor”, Barry Weiss. HISTORY® va difuza episoadele din „Comorile lui Barry” în fiecare marţi, la ora 21:30.
Barry călătoreşte de-a lungul şi de-a latul Americii în căutarea de obiecte bizare şi antichităţi deosebite. Hobby-ul lui a început de când avea 15 ani, când a decis să devină colecţionar. Pasiunea nu l-a părăsit nici până în ziua de azi, determinându-l să ajungă unul dintre cei mai populari colecţionari din Statele Unite.
În fiecare episod, Barry îşi aduce câte un partener de aventură. Uneori un membru al familiei sale, alteori un prieten din anturajul său neobişnuit, partenerul are mereu acelaşi hobby ca şi Barry: pasiunea pentru obiecte neobişnuite.
Fiecare episod se va transforma într-o căutare a comorilor captivantă, deoarece cumpărătorii sunt pregătiţi pentru acţiune intensă. Ei vor vâna chilipirurile ascunse în depozite din toată America şi sunt determinaţi să cheltuiască o mulţime de dolari, în speranţa că vor da peste o mică avere.
Mai multe detalii despre noul serial pot fi accesate pe site-ul oficial HISTORY România.
HISTORY® este numărul 1 pe nişa televiziunilor de documentare din România şi principala televiziune din portofoliul A+E Networks UK. HISTORY a aderat la ARMA anul trecut, în februarie 2013, când a lansat un feed de transmisie localizat, putând astfel asigura grile de programe personalizate pentru România. Televiziunea HISTORY este disponibilă prin Digi, Romtelecom, UPC, iNES IPTV şi Orange TV.
Pentru mai multe detalii despre HISTORY şi HISTORY HD, puteţi accesa site-ul local HISTORY, pagina de Facebook HISTORY România sau canalul local de YouTube.
1 HISTORY® este numărul 1 pe nişa televiziunilor de documentare, în rândul locuitorilor mediului urban din România, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, potrivit Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţei (ARMA). [Sursă: Kantar Media Audiences/ copyright ARMADATA SRL, perioada Februarie 2013 – Aprilie 2014, pe toată durata zilei].