Misiunea Hill’s este de a ajuta îmbunătățirea și prelungirea relației dintre oameni și animalele lor de companie.
Anul acesta, Hill’s reia inițiativa de susținere a adăposturilor de animale din România în a doua ediție a campaniei de donații #MisiuneaNoastraPrietenPeViata.
În luna aprilie, Hill’s oferă un discount de 20% pentru produsele Hill’s Vet Essentials și Hill’s Science Plan. La finalul campaniei, 3% din hrana vândută va fi donată către adăposturile de animale din țară. În plus, Hill’s donează câte un bol de hrană pentru fiecare fotografie cu animăluțul de companie postată pe Facebook sau Instagram împreună cu hashtag-ul #MisiuneaNoastraPrietenPeViata.
Prima ediție a campaniei s-a derulat în aprilie 2021, fiind parte din primul eveniment de donație lansat concomitent în peste 15 țări din Europa, în cadrul căruia s-a donat în total până la 100.000 de porții de mâncare. Dana Rogoz și Andreea Retinschi, două iubitoare de animale cu comunități online puternice, s-au alăturat inițiativei și au vizitat adăposturile într-un efort de încurajare a adopției. La finalul campaniei, brandul a donat 6.270 kg de hrană pentru câini și 600 kg de hrană pentru pisici către Kola Kariola și Adăpostul Speranța.
Campania #MisiuneaNoastraPrietenPeViata este parte integrată a programului Food, Shelter & Love al Hill’s, campanie în cadrul căreia, în plin context pandemic în 2020, Hill’s a donat 65 de tone de hrană către 13 adăposturi din România pentru a diminua problema lipsei de hrană cu care se confruntau atunci și mai acut animăluțele din adăposturi.