Pe parcursul ultimului an, agenția a implementat peste 650 de proiecte, atât pe plan local cât și în alte țări europene, precum Cehia și Italia.
Creșterea susținută a Highlight Agency din ultimii ani este rezultatul parteneriatelor de lungă durată cu clienții existenți în paralel cu diversificarea portofoliului, extinderea gamei de servicii și a investițiilor constante în creșterea capabilităților echipei, atât prin dezvoltarea profesională cât și prin atragerea de noi talente în cadrul tuturor departamentelor agenției.
„2023 a fost un an cu proiecte variate și un ritm alert (așa cum ne place), cu multe provocări cărora le-am răspuns cu creativitate și pe care le-am transformat în experiențe memorabile atât pentru partenerii noștri cât și pentru consumatori. A fost un an de succes pentru Highlight, nu doar pentru că a fost al șaselea an consecutiv de creștere cu double digits a businessului. Ci și pentru că anul acesta echipa a crescut cu 34% și am atras alături de noi, în cadrul tuturor departamentelor, oameni pasionați de publicitate din toate generațiile, atât reprezentanți ai Gen Z, la curent cu tot ce e în tendințe, cât și manageri cu experiență relevantă în comunicare” a declarat Ionuț Curtean, Managing Partner Highlight Agency.
Cu o cifră de afaceri de peste 5,3 milioane de euro în 2023, Highlight Agency a înregistrat o creștere de 15% anul trecut iar pentru 2024 își propune să mențină acest trend, preconizând o creștere de cel puțin 10-15%.
Serviciile oferite de Highlight Agency includ: concepte creative de BTL, evenimente corporate și conferințe, activări de brand și PR, employer branding, campanii de trade marketing & retail activation, precum și servicii complete de producție și implementare, logistică și transporturi, totul la nivel național.
Conferințele Naționale au fost tipul de eveniment pentru care s-a înregistrat creșterea cea mai mare în 2023, în linie cu revenirea în forță anul trecut la organizarea de evenimente în format fizic, iar această tendință se menține și în 2024, cererile primite deja de către agenție indicând că astfel de evenimente vor avea o pondere mare și anul acesta.
În 2023 Highlight Agency a colaborat cu 34 clienți, atât companii cu care agenția are parteneriate de peste 5 ani (precum Ursus Breweries, PepsiCo Romania, Beiersdorf Romania), cât și clienți noi din FMCG, IT și Telecomunicații, cu care colaborarea continuă și anul acesta.
Anul 2023 a însemnat o varietate de proiecte pentru Highlight Agency și partenerii săi, implementate cu aceeași pasiune și la aceleași standarde de excelență pentru care agenția este recunoscută în piață, iar o trecere în revistă a anului trecut poate fi văzută aici.
Pentru 2024, Highlight Agency își propune să continue dezvoltarea, atât din perspectiva indicatorilor financiari și de business, cât și din cea a diversificării proiectelor și a continuării investițiilor în dezvoltarea resurselor și a competențelor echipei.