BMW a scos în evidenţă noul Asistent Personal Inteligent BMW la “Mondial de l’Automobile 2018” de la Paris printr-o instalaţie spectaculoasă
Bucureşti/Paris. Cu zâmbetul ei enigmatic prin care fascinează de peste 500 de ani, renumita Mona Lisa a lui Leonardo Da Vinci este, fără îndoială, una dintre cele mai faimoase picturi din toate timpurile. Oricine se uită în ochii ei nu are cum să nu se întrebe: Cine este ea şi la ce se gândeşte? Acum, BMW Group i-a dezvăluit secretele printr-o campanie unică de promovare a noului Asistent Personal Inteligent BMW în piaţa din faţa Centrului Georges Pompidou din Paris. Trecătorii pot pune întrebări tabloului – şi să descopere lucruri surprinzătoare despre misterioasa femeie. Pentru Asistentul Personal Inteligent BMW, BMW a spart tăcerea Mona Lisei.
Înaltă de 10 metri, Mona Lisa vorbeşte trecătorilor
Oricine dorea să aibă o conversaţie cu Mona Lisa a putut să o facă în perioada 1-3 octombrie în piaţeta din faţa Centrului Georges Pompidou din inima Parisului. Campania a făcut parte din programul BMW Group pentru Salonul Auto de la Paris, “Mondial de l’Automobile 2018”. În timp ce vizitatorii de la Luvru sunt adesea surprinşi de cât de mică este Mona Lisa în viaţa reală, versiunea vorbitoare a impresionat fie şi numai prin dimensiunea sa. Vizitatorii puteau testa instalaţia LED enormă – înaltă de 10 metri şi lată de 7,5 metri – timp de trei zile la Paris. Structura totală, care a fost dezvăluită luni după patru zile de construcţie, cântăreşte 36 de tone.
Folosind digitalizarea faimosului tablou, Mona Lisa a fost capabilă şi să-şi mişte faţa şi mâinile pe ecranul LED de 75 de metri pătraţi şi să răspundă la întrebările pe care vizitatorii i le adresau la microfon. Doamna a vorbit fluent franceză, engleză şi germană. S-a dovedit că Mona Lisa este pasionată de automobile şi aştepta cu nerăbdare noul BMW Seria 3 Sedan, care vine echipat cu Asistentul Personal Inteligent BMW integrat şi a avut premiera mondială la “Mondial de l’Automobile 2018”.
“Instalaţia Mona Lisa a BMW aduce o imagine a culturii mondiale în secolul XXI şi creează o platformă cu acoperire globală pentru Asistentul Personal Inteligent BMW. Rezultatul este o reprezentare clară a modului în care caracteristicile de conectivitate inovatoare şi asistenţii vocali pot schimba lumea noastră şi interacţiunea dintre oameni şi automobile”, explică Stefan Ponikva, director Evenimente BMW şi Saloane Auto BMW Group. “De decenii, BMW Group a impus ritmul pentru conectivitate şi operare intuitivă. Prin Asistentul Personal Inteligent BMW, BMW redefineşte experienţa de condus şi interacţiunea cu automobilul.”
Instalaţia live a fost însoţită de o campanie în social media. Cei care nu au posibilitatea de a călători la Paris pentru a experimenta instalaţia, ar putea vizita şi pagina internaţională Facebook a BMW (www.facebook.com/bmw). Pentru a coincide cu începutul comunicării pentru noul BMW Seria 3 Sedan, întrebările legate de automobil şi Asistentul Personal Inteligent BMW au primit răspunsuri la faţa locului din partea Mona Lisei.
Noul Asistent Personal Inteligent BMW, din martie 2019
Campania BMW Group şi-a concentrat atenţia asupra noului Asistent Personal Inteligent BMW, care va călători ca pasager digital în anumite modele BMW cu începere din martie 2019, pentru început în cele mai importante limbi de circulaţie internaţională: engleză, spaniolă, portugheză, franceză, germană, jaopneză, madarină. El ajută conducătorul să opereze automobilul, controlând funcţiile maşinii când şi cum este necesar. De exemplu, Asistentul Personal Inteligent BMW va răspunde la “Hei, BMW, mi-e frig” prin activarea încălzirii. De asemenea, poate explica multe funcţii (“Cum funcţionează asistentul de fază lungă?”), ajută la găsirea unui loc de parcare şi se asigură că persoana de la volan se simte confortabil – de exemplu, prin activarea unui program de vitalizare cu efecte luminoase, temperatură şi efecte muzicale care previn oboseala. O caracteristică specială este faptul că asistentul digital poate primi şi un nume.
Există deja peste 11 milioane de automobile BMW Group conectate pe drumurile din întreaga lume, precum şi trei milioane de utilizatori BMW Connected înregistraţi. Asistentul Personal Inteligent BMW este pregătit să continue această poveste de succes. În România, integrarea în serie a SIM-ului pentru automobilele conectate a început cu luna august 2015 şi cu o serie de funcţii precum Teleservices (comunicarea automată cu service-ul), apel de urgenţă sau on-line search. În perioada următoare programul de servicii va fi extins semnificativ.
Agenţii
Concept şi implementare: Jung von Matt / Next Alster & Jung von Matt / Sports
Social Media: Territory Webguerillas