250 agenți Pre-Sales & Van-Sales din forța de vânzări au fost echipați cu cea mai performantă aplicație de Sales Force Automation dezvoltată în România: HERMES SFA & Retail Execution dezvoltată de Transart.
„În urma prezentărilor detaliate, directorul nostru de vânzări a remarcat că HERMES a evoluat ca funcționalități și interfață față de ce văzuse în urmă cu câțiva ani, iar împreună cu echipa am estimat că nevoile noastre erau acoperite în proporție de 95% cu produsul standard. Transart avea experiențe anterioare în interfațarea cu SAP ERP, iar mai mulți parteneri de-ai noștri care foloseau HERMES ne-au dat referințe bune despre produs. Toate acestea, împreună cu prețul competitiv ne-au convins să alegem cu încredere soluția propusă de Transart” a declarat dl Radu Trandafir, CEO – DRIM Daniel Distributie FMCG SRL.
Câștiguri, beneficii și optimizări obținute
- Aplicația mobilă este mai prietenoasă și mai intuitivă, fiind mult mai ușor de învățat și de utilizat de către agenți;
- Partea de gestionare a promoțiilor este mult mai flexibilă și mai ușor de adaptat comparativ cu soluțiile anterioare folosite de companie;
- Aplicația ne permite să colectăm automatizat date din piață (merchandising) pentru partenerii care ne solicită;
- Sincronizarea stocurilor pe terminalul agenților aflați pe teren este acum aproape în timp real: dacă anterior sincronizarea se făcea o singura dată (noaptea înainte de plecarea în cursă) și mai aveau probleme, acum ea se realizează mult mai des în timpul zilei;
- Un alt plus foarte mare este legat de integrarea activității de Van-Sales în HERMES și adoptarea „Dashboardului de Obiective” – locul unde oamenii de vânzări pot să-și urmărească realizările și să vadă rapid cum stau cu în raport cu targetul.
„Înainte nu aveam deloc partea de Van-Sales, bugete pentru promoții, nu aveam colectare de date din piață și nici mecanismul prin care agenții pot cere și primi derogări în timp real, direct în cadrul aplicației SFA. Dispunem acum de o serie de rapoarte suplimentare care ne permit să monitorizăm promoțiile și discounturile acordate de agenți. Suntem foarte mulțumiți cu decizia de merge cu Transart!” a mai declarat dl Radu Trandafir, CEO – DRIM Daniel Distributie FMCG SRL
Despre DRIM Daniel Distributie FMCG
Pornită ca afacere de familie în 1994 la Pitești, DRIM DANIEL DISTRIBUTIE FMCG este în prezent una dintre cele mai solide și complexe afaceri de distribuție tradițională de bunuri de larg consum. Având un portofoliu de produse complex, atât pe zona de alimente/food (Ex: Mondelēz, JDE, Nestle, Kandia, Pepsi, Dr. Oetker, Mars, Wrigley) cât și pe non-food (L’Oreal, Reckitt Benckiser, Ficosota, BIC etc), compania acoperă jumătate din populația țării: 20 județe cu 11 depozite, 250 de agenți de teren, o flotă de peste 400 de mașini și o echipă ce se apropie de 700 de angajați. Compania acoperă și canalul „Petrol station”, asigurând distribuția de produse în rețele de benzinării (MOL, ROMPETROL, SOCAR) la nivel național, iar pentru anumiți furnizori asigură și livrarea mărfii către canalul IKA/MT (hipermarketuri/ supermarket din Modern Trade) și/sau servicii de mercantizare.
Despre Transart Business Software
Producătorul clujean de software ERP/ SFA/ WMS/ B2B/ BI/ CRM/ Retail Execution – Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru companiile din România. Transart este lider de piață pe zona de SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzări și merchandising, dar și unul dintre puținii furnizori de software ERP care acoperă semnificativ principalele nevoi ale afacerilor din comerț, import și distribuție, cu o suită de aplicații profesionale proprii (HERMES SFA, B2B, BI Adviser și Warehouse Manager WMS, CRM), integrate într-o platforma software ERP românească. Cu o experiență de peste 24 de ani în industria IT, Transart are, în prezent, 100 de angajați, peste 1.300 de parteneri și clienți, implementări în 35 de țări și mai mult de 13.000 de utilizatori.