Herbalife Nutrition, retailer direct la nivel global, a fost desemnată câștigătoare a distincției Bravo International Growth Award, la egalitate cu PM-International, aceasta fiind acordată în premieră de Direct Selling News (DSN). Compania sărbătorește cel mai important an din istoria sa, după ce a înregistrat o creștere record pe parcursul a zece trimestre consecutive.
Vânzările nete au crescut cu 13,6 procente în 2019, adică 5,5 miliarde de dolari, acesta fiind cel mai mare volum de vânzări nete anuale înregistrate în istoria de 41 de ani a companiei. În 2020, veniturile nete raportate au fost de 372,6 milioane de dolari comparativ cu 311 milioane de dolari înregistrate în anul 2019, se arată în ediția digitală din luna iunie a Revistei Direct Selling News.
Trei dintre cele șase regiuni în care operează Herbalife Nutrition – Asia Pacific, Europa/Orientul Mijlociu/Africa (EMEA) și America de Nord – au înregistrat de asemenea recorduri în materie de vânzări nete anuale proprii. Și vânzările nete raportate de companie în al patrulea trimestru au crescut cu 15,6 procente comparativ cu cel de-al patrulea semestru al 2019, o creștere care se traduce în 1,4 miliarde de dolari și un record în materie de vânzări nete înregistrate în al patrulea trimestru în istoria Herbalife Nutrition.
Această performanță obținută în Q4 2020 este o dovadă a diversității geografice consolidate, pe care compania o are, a declarat Herbalife Nutrition CFO Alex Amezquita în cadrul evenimentului în care s-au prezentat rezultatele financiare ale Herbalife Nutrition Ltd. în Q4 2020. La nivelul celor cinci cele mai mari piețe ale companiei, SUA, India și Vietnam au înregistrat o creștere de peste 10 procente în materie de vânzări nete.
Recordul obținut de Herbalife Nutrition în 2020 poate fi atribuit mai multor factori: în primul rând unui model de business flexibil care le permite distribuitorilor să facă tranziția la o activitate care se desfășoară predominant online, relevanței produselor sale într-un moment în care din ce în ce mai mulți consumatori pun sănătatea în topul priorităților și naturii întreprinzătoare a distribuitorilor și abilității acestora de a-și adapta abordarea în ceea ce privește activitatea de vânzare către clienți.
„Din perspectiva cererii, activitatea noastră este susținută de tendințe pozitive în rândul consumatorilor într-un context care este mai deschis ca oricând la ceea ce oferim noi. Credem că persoanele din întreaga lume se concentrează din ce în ce mai mult pe consumul de alimente sănătoase, bogate în surse nutritive și suplimente. Mai mult, cei care sunt în căutarea unei oportunități financiare, consideră modelul nostru de business ca fiind atractiv”, a declarat Herbalife Nutrition CEO John Agwunobi în timpul întâlnirii în cadrul căreia s-au prezentat rezultatele financiare ale companiei în Q2.
Spirit și creștere
Spiritul întreprinzător poate fi factorul cel mai important în povestea de succes Herbalife Nutrition de-a lungul timpului. Când au început restricțiile și distanțarea socială, consumatorii au fost nevoiți să găsească metode să-și mențină starea de bine de acasă – fără avantajele mersului la sală, accesului facil la mâncare sănătoasă sau chiar la cabinetele medicilor.
Când s-a dat ordinul de a sta acasă anul trecut, compania și-a mutat imediat evenimentele, sesiunile de formare, recunoaștere și asistența din teren într-un model virtual pentru a-i ajuta pe distribuitori să-și finanțeze activitatea mai eficient. Distribuitorii și-au mutat întâlnirile și comunitățile de suport pe platforme virtuale. În luna martie, compania a organizat prima conferință internațională de educare și formare în mediul virtual și într-un format interactiv.
Participanții au avut acces la o platformă interactivă de tipul all-in-one-event unde puteau accesa transmisiuni live, conținut la cerere exclusiv, informații privind recunoașterea și videoclipuri menite să sporească implicarea socială în jurul istoriei, dezvoltării, eforturilor companiei în domeniul responsabilității sociale, produselor noi și echipelor sportive sponsorizate de Herbalife Nutrition.
La nivel colectiv, toate aceste modificări au venit în sprijinul distribuitorilor care au putut astfel să le ofere în continuare asistență, instruire și îndrumare membrilor echipelor existente, au atras clienți potențiali și și-au extins bazele de clienți demonstrându-le celorlalți cum să preia controlul asupra propriei sănătăți, lucrând de acasă.
Consumatorii din ultimele 15 luni au avut oportunitatea de a reflecta asupra importanței unei stări bune de sănătate. „În 2020, mulți consumatori au realizat importanța sănătății și rolul pe care îl joacă nutriția pentru o stare bună de sănătate, un aspect care a făcut parte din misiunea Herbalife Nutrition încă de la înființarea sa cu peste 40 de ani în urmă”, a declarat Jennifer Butler, Vice President of Media Relations pentru Herbalife Nutrition.
Spirit de ajutorare
Herbalife Nutrition păstrează un angajament profund de a deservi comunitățile care au nevoie de asistență, în special pe cele cu un acces limitat la o sănătate bună din cauza sărăciei și malnutriției. Anul trecut, Herbalife Nutrition Foundation a donat 4,47 milioane de dolari global pentru a ajuta comunitățile locale.
De asemenea, tot anul trecut prin inițiativa Herbalife Nutrition Zero Foamete, compania a oferit aproape 700.000 de mese copiilor și familiilor, a donat peste 800.000 de porții de produse Herbalife Nutrition comunităților defavorizate și a oferit suplimente alimentare importante și educație în materie de alimentație pentru peste 87.000 de beneficiari cu scopul de a reduce deficiențele nutriționale și a sprijini dezvoltarea sănătoasă a copiilor.