a clientilor
Expremio, compania care oferă servicii de marketing digital și programe de loialitate special gândite pentru industria ospitalității, a lansat Henri AppPort, aplicația de mobil a aeroportului Henri Coandă București.
Parte din Bit Soft Group, Expremio a construit aplicația Henri AppPort, impreună cu programul de fidelizare și campania de lansare și de promovare a acestui proiect complex, premieră in industria ospitalității in România atât prin functionalitățile și tehnologia din spatele aplicației, cât și prin implicațiile operaționale ale gestionării unui astfel de program.
Aplicația are două tipuri de funcționalități principale: pe de o parte, conține tabela cu toate informațiile despre zborurile care vin și pleacă de pe Aeroportul Henri Coandă, pasagerii fiind notificați la timp despre statusul oricărei curse aeriene precum și alte detalii utile: localizarea pe hartă a ghișeelor de check-in și a porţilor de îmbarcare repartizate fiecărui zbor, vremea la destinație sau cel mai scurt drum spre aeroport.
Totodată, pe masură ce folosesc aplicația, utilizatorii aplicației primesc puncte de loialitate acordate printr-un mecanism de gamificare, puncte care pot fi transformate în discounturi și oferte speciale în toate restaurantele și cafenelele din aeroport, gestionate de Alpha Rocas Romania.
Această a doua funcționalitate este parte a unui program de loializare a clienților Alpha Rocas, creat pe platforma tehnică Egenda – o soluție dezvoltată de Expremio Marketing care a stat la baza mai multor programe de loialitate dezvoltate pentru industria HoReCa din România.
“Dezvoltarea aplicației și strategia de marketing creată și implementată de Expremio au avut in centru un insight cu care mulți dintre cei care călătoresc de pe aeroportul Henri Coandă s-au identificat, acela că experiența in aeroport devine mai puțin placută din cauza stresului de a nu pierde avionul. In campania de lansare și promovare Henri AppPort am construit in jurul beneficiilor funcționale pe care aplicația le oferă, care nu numai că rezolvă o problemă reală dar contribuie și la crearea unei experiențe mai plăcute pentru călători” declară Gabriela Enescu, Managing Partner Expremio.
Campania are componente ATL, PR, social media și performance media si se va desfășura pe parcursul a 2 luni, comunicând diferențiat avantajele pe care le au utilizatorii, in funcție de locul și contextul in care intâlnesc mesajul publicitar. Conceptul creativ al campaniei ATL a fost semnat de Rusu+Borțun Brand Growers.
Cu variante atât în limba română, cât și în limba engleză, aplicația Henri AppPort este disponibilă pentru sistemele de operare Google Android şi Apple iOS și poate fi descarcată gratuit de pe site-ul www.henriappport.ro.
Echipa care a lucrat pentru acest proiect este formată din:
din partea Expremio: echipa de programare formată din Lucian Ilie și Sebastian Șerban, Alexandru Băduț (Digital Product Manager), Irina Mateescu (Digital Planner), Alexandra Rusu (Digital Content Creator) și Gabriela Enescu (Managing Partner).
din partea Alpha Rocas: Ștefan Șerbănescu (IT & Marketing Manager);
Expremio, parte din Bit Soft Group, este compania care oferă servicii de marketing digital și programe de loialitate special gândite pentru industria ospitalității. Pentru detalii vizitati www.expremio.com sau portofoliul de aplicatii de mobil.