de traditie de succes THOMSIT la CEX Ambient
A saptea participare a companiei Henkel Bautechnik Romania la Targul International Construct Expo – Ambient marcheaza aniversarea a 60 de ani de traditie de succes pe piata adezivilor pentru marca THOMSIT.
Marca THOMSIT a fost creata in anul 1946 o data cu producerea adezivului THOMSIT „A” pentru linoleum. La acel moment, litera „A” simboliza debutul Grupului Henkel pe un nou segment de piata. Astfel, dupa ce adezivii Henkel devin un nume cunoscut in mai multe ramuri ale industriei, THOMSIT se concentreaza pe segmentul adezivilor pentru pardoseli, prin adezivul THOMSIT „A”. Iesit de pe linilile de fabricatie Henkel in 1946, adezivul THOMSIT „A” a fost un produs destinat exclusiv suprafetelor uscate.
Marca THOMSIT are o istorie la fel de plina de reusite ca si compania-mama. Pe data de 30 ianuarie 1942, numele THOMSIT a fost inregistrat pentru prima data la German Patent Office din Munchen. Este momentul nasterii unei marci noi. De atunci, THOMSIT a castigat o reputatie care inseamna calitate premium, incredere si servicii orientate catre clienti. Cu aceasta biografie, THOMSIT se numara printre marcile cu o traditie indelungata in peisajul economiei germane si se bucura de compania selecta a celorlalte marci Henkel.
In Romania, THOMSIT are aceeasi varsta ca si compania-mama, Henkel Bautechnik, 7 ani. Inceputurile THOMSIT la noi in tara sunt marcate de importul sapei autonivelante, al amorselor si al adezivilor universali. In urma cu trei ani gama THOMSIT si-a marit portofolilul cu mai multe sisteme profesionale destinate diferitelor tipuri de pardoseli: PVC, mocheta, parchet, precum si sisteme speciale.
In prezent, sapa autonivelanta THOMSIT este produsa in Romania, avand deja doi ani de cand a iesit pentru prima data de pe liniile de productie ale fabricilor Henkel Bautechnik.
Gama profesionala THOMSIT ofera produse de calitate excelenta, precum si un nivel inalt de expertiza in domeniul pardoselilor. Toate produsele sunt ecologice si nu pun in pericol sanatatea.
THOMSIT vine in sprijinul specialistilor, oferindu-le si scule profesionale cu ajutorul carora acestia pot realiza lucrari durabile, de calitate, al caror aspect si functionalitate le recomanda ca exemplu oricarui profesionist in domeniu.
La standul Henkel din cadrul Construct-Expo Ambient puteti intra in contact direct cu gama de produse THOMSIT si Ceresit, despre care specialistii companiei vor oferi informatii complete si consultanta pe parcusul intregului eveniment. Zilnic vor avea loc demonstratii si explicatii practice, precum si prezentari de moda ale costumelor Henkel, concursuri si tombole. Cu ocazia aniversarii a 60 de ani de traditie de succes THOMSIT, cunoscutul portar Helmuth Duckadam va oferi autografe pe mingii de fotbal tuturor specialiatilor care vor participa la concursurile si demonstratiile organizate in standul Henkel.
Compania Henkel Bautechnik Romania a realizat anul trecut o cifra de afaceri de peste 27 de milioane de euro, cifra care-i confirma pozitia de lider pe piata materialelor de constructii, in segmentul de adezivi, precum si rolul major jucat pe piata de profil din Europa de Est.
Productia interna a companiei a ajuns in anul 2005 la peste 90% din totalul cifrei de afaceri. La nivel cantitativ, Henkel Bautechnik Romania a vandut in 2005 mai mult de 170 de mii de tone de materiale de constructii, reprezentand peste 40% fata de 2004.
Realizarile Henkel Bautechnik Romania se datoreaza si politicii sustinute de investitii, compania alocand pana in prezent peste 10 milioane de euro modernizarii si dezvoltarii capacitatilor de productie existente.
In anul 2006, pana in prezent, Henkel Bautechnik Romania a facut investitii in valoare de peste 500 de mii de euro, orientate catre cresterea capacitatii de productie.
Henkel Bautechnik Romania, parte a prestigiosului grup german Henkel, s-a remarcat printr-o ascensiune spectaculoasa de la infiintare si pana in prezent. Marca Ceresit, emblema grupului, este in prezent lider pe piata materialelor de constructii in segmentul de adezivi pentru placari ceramice, cu o cota de piata de aproximativ 45% si este una dintre cele mai importante marci in piata termoizolatiei cladirilor, dorind sa devina lider si in acest segment.
Incepand din anul 2005, Henkel Bautechnik Romania este certificat pentru sistemul de management al calitatii conform EN ISO 9001:2000 de catre “Organismul german de certificare TÜV CERT al TÜV Thüringen e.V. “.
{mosloadposition user10}