“Cea mai buna strategie internationala de PR”
“Henkel Art.Award“, proiect initiat de Henkel Central Eastern Europe (Henkel CEE) a fost desemnat castigator al competitiei PR Report Award la categoria “Strategie internationala de relatii publice”. Revista germana PR Report a organizat la Berlin cea de-a patra editie a premiilor pentru cele mai bune campanii si cei mai de succes oameni din domeniul relatiilor publice, din zonele vorbitoare de lb germana ale Europei.
Premiul Henkel pentru Arta este o competitie de arta adresata artistilor tineri din 28 de tari din Europa Centrala si de Est. Acest premiu acopera intr-un interval de trei ani, trei domenii-cheie ale artei contemporane: desen, fotografie si design. Pe langa acest premiu, castigatorul mai beneficiaza si de o expozitie in tara sa de origine. Marele premiu, in valoare de 5.000 Euro, urmareste imbunatatirea modului de percepere a particularitatilor culturale ale regiunii, contribuind la procesul integrarii europene si, mai mult decat atat, sa promoveze dezvoltarea artei printre tinerii artisti din zona. Aflat anul acesta la cea de-a cincea editie, Henkel Art.Award se bucura de un mare succes, numarul inscrierilor ajungand la 300 in 2005. De la lansarea proiectului, aproximativ 700 de artisti au luat parte la competitie.
In 2006, Henkel Art.Award este dedicat fotografiei. Anuntul de inscriere s-a facut la sfarsitul lunii martie, data limita de depunere a inscrierilor fiind 23 iunie 2006. Ca si anul trecut, in Romania se va organiza o preselectie locala, ai carei castigatori vor participa la finala de la Viena, in luna septembrie.
Conceptul proiectului Henkel Art.Award a reusit sa-i convinga si pe cei 22 de membri ai juriului competitiei PR Report Award. In cadrul ceremoniei de la Berlin, Henkel Art.Award a fost desemnat castigatorul categoriei “Strategie Internationala de PR”. Publicatia germana PR Report, organizatorul competitiei, a acordat 22 de premii la 21 de categorii, dintr-un total de 310 de inscrieri. “Compania Henkel considera acest premiu de relatii publice ca fiind o mare onoare si o recunostere in industria comunicarii din zonele vorbitoare de lb germana din Europa. Conceptul multinational si multicultural al proiectului nostru reflecta rolul companiei Henkel CEE ca si cartier general regional”, declara Sabine Schauer, Director Corporate Communications Henkel CEE & EMEA.
Partenerul companiei Henkel in implementarea acestui proiect a fost si anul acesta fundatia culturala KulturKontakt Austria. Planificarea strategica a conceptului s-a facut in colaborare cu Severin Heinisch, Membru al Consiliului de Administratie al agentiei de consultanta in comunicare Hochegger.com.
“Henkel – A Brand like a Friend”. Henkel este lider cu marci si tehnologii care fac viata oamenilor mai usoara, mai buna si mai frumoasa. Grupul Henkel activeaza pe urmatoarele domenii strategice: “Detergenti si produse pentru ingrijirea locuintei”, “Cosmetice / Produse de Toaleta”, “Adezivi comerciali si profesionali” si “Tehnologii”. In 2005, Grupul Henkel a inregistrat vanzari de 11.974 milioane Euro. Grupul Henkel are peste 50,000 angajati in intreaga lume. Oameni din peste 125 de tari au incredere in marcile si tehnologiile Henkel.
Henkel CEE raspunde de operatiunile Henkel din 30 de tari din Europa Centrala si de Est si Asia Centrala: Austria, Albania, Armenia, Azerbaijan, Bielorusia, Bosnia si Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Estonia, Georgia, Ungaria, Kazakstan, Kirghistan, Letonia, Lituania, Macedonia, Moldova, Mongolia, Polonia, Romania, Rusia, Slovacia, Slovenia, Serbia si Muntenegru, Tadjikistan, Turcia, Turkmenistan, Ucraina si Uzbekistan.
In 2005, Henkel CEE a inregistrat vanzari de 1.346 miliarde Euro, avand peste 7,000 angajati.
{mosloadposition user10}