Inclusiv datorită programului, compania speră să crească vânzările în 2010 cu minim 10%-
Divizia Adezivi Tehnologii a Henkel România a lansat programul Premium Parter pentru 14 dintre distribuitorii companiei din toată ţara, având ca obiectiv refocalizarea activităţilor de distribuţie specializată Henkel şi îmbunăţăţirea rezultatelor companiei şi a partenerilor. Prin acest program, compania îşi propune să ofere distribuitorilor acces la instrumente de marketing şi comunicare, tehnologii, aplicaţii şi know-how de piaţă, precum şi la un schimb permanent de cunoştinţe şi informaţii şi la oportunităţi de dezvoltare.
“Scopul tuturor acestor demersuri este, în final, obţinerea unei cote de piaţă maxime atât pentru noi cât şi pentru distribuitori. Deşi condiţiile de piaţă au fost dificile în ultima perioadă, putem genera împreună noi afaceri, prin schimb de informaţii şi oportunităţi şi printr-o colaborare eficientă în acest sens,” a adăugat Cristian Taban, Business Manager Romania şi Bulgaria pentru Divizia Adezivi Industriali Generali.
Henkel România estimează că vânzările de adezivi industriali ale companiei vor creşte în acest an cu minim 10%, prin dezvoltarea lanţului de distribuţie, extenderea portofoliului de clienţi şi a celui de produse.
Printre altele, distribuitorii vor avea acces la instrumente virtuale (site-uri Internet, microsite-uri), asistenţă pentru vânzări promoţionale profesionalizate, instruire atât pentru produse cât şi pentru vânzări etc. Astfel, cei 14 de parteneri premium vor avea acces la expertiza a circa 680 de ingineri comerciali şi ingineri tehnici, din întreaga Europă.
“Ne-am propus să creăm un acoperiş comun pentru distribuţia gamei ample de mărci şi produse industriale generale Henkel pentru a îmbunătăţi focalizarea şi rezultatele atât pentru clienţi şi parteneri, dar şi pentru noi. Partenerii noştri sunt primii care trebuie să beneficieze de noutăţi pentru a susţine afacerile noastre comune,” a declarat Cristian Taban, Business Manager Romania şi Bulgaria pentru Divizia Adezivi Industriali Generali.
Printre criteriile luate în considerare în acordarea statutului de partener premium s-au numărat volum de vânzări anuale, recordul de colaborare pe termen lung (minimum 2 ani), focalizare pe industrie, în domeniile de activitate MRO/AAM, posibilitatea de creştere dinamică a afacerilor, susţinerea acoperirii segmentului geografic/industrial etc
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}