Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Help Net lansează HelpLine, prima aplicație dedicată pacienților Covid-19

Help Net logo

Help Net lansează HelpLine, prima aplicație mobilă din România dedicată pacienților izolați la domiciliu în urma unui test pozitiv Covid-19. Aplicația vine astfel în sprijinul pacienților afectați atât de boală, cât și de izolarea propriu-zisă, cu soluții concrete, cu acces direct la servicii medicale optime și cu tratamentul potrivit.

Pacienții Help Net pot beneficia de ajutorul unei echipe extraordinare de medici specialiști, care va răspunde prompt și eficient tuturor solicitărilor.

Ne-am alăturat echipei Help Net, având în centrul preocupărilor noastre grija pentru pacienți și starea lor de bine. Cu ajutorul aplicației HelpLine, medicii preiau pacienții infectați cu SARS CoV 2, oferindu-le posibilitatea de a primi ajutor specializat, tratament potrivit și monitorizare directă, pe toată perioada izolării. Vom fi în contact permanent cu pacienții noștri și le vom oferi servicii medicale dedicate. Este un moment potrivit să ne amintim că fiecare dintre noi are un rol important în a ne menține pe noi înșine și pe ceilalți sănătoși.” – Claudiu Ruscu, medic ATI, parte din echipa medicală parteneră.

 

Help Net logo

Așadar, prin intermediul HelpLine, orice pacient confirmat cu Covid-19, care aderă la Regulamentul Campaniei „Suport Covid-19”, poate comunica direct și în mod gratuit cu medicii specialiști, care vor oferi consultație, monitorizare și susținere pe durata celor 14 zile de izolare. În urma recomandărilor medicale primite, pacienții pot beneficia de tratament imediat, pe care îl pot achiziționa din Farmaciile Help Net, cu livrare în aceeași zi.

După înregistrarea în aplicație și înscrierea în program conform Regulamentului, pacientul intră într-un proces de screening medical preliminar, prin care este încadrat în categoria medicală corespunzătoare, în funcție de istoricul său medical, fiind apoi preluat de un medic specialist. Medicul va efectua consultația online, îi va prescrie tratamentul potrivit și va rămâne în contact direct cu pacientul. Pentru monitorizarea constantă a stării de sănătate a acestuia, se va utiliza un canal de comunicare stabilit de comun acord: e-mail, telefonic sau prin intermediul aplicațiilor de mesagerie online (Whatsapp etc.).

“Am avut în jurul nostru colegi, rude, cunoscuți care s-au confruntat cu această boală și cu izolarea, care vine odată cu ea și am înțeles cât de importante sunt susținerea și ajutorul pentru a trece mai ușor peste această perioadă dificilă. Am lansat acest serviciu dedicat comunității pentru a ne asigura că pacienții noștri primesc atenția si îngrijirea medicală de care au nevoie, chiar și în perioada izolării cauzate de infectarea cu SARS CoV 2, când nu pot ajunge la medic sau în farmacie. Aplicația HelpLine este un răspuns și modalitatea noastra de a fi cât mai aproape de pacienți, de a le oferi produse și servicii premium.” – Sebastian Ring, Managing Director Help Net.

Aplicația HelpLine este disponibilă în Google Play, dar și pe www.helpnet.ro, unde se poate accesa direct de pe computer.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.