Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Heineken® semneaza campania „Fii actor in spectacolul UEFA Champions League”

Peste 93.000 de fani noi pe pagina de Facebook și aproape 3 mil. de vizualizări ale spotului oficial pe Youtube

În perioada martie – mai, Heineken® a organizat campania “Fii actor în spectacolul UEFA Champions League“, dedicată consumatorilor care apreciează fotbalul de calitate. Activările din România fac parte din campania internaționala a mărcii, care sărbătorește în fiecare an legătura puternică între brandul cosmopolit și regalul fotbalistic de excepție. Astfel, campania combină două elemente legendare pentru a promova fotbalul “black tie”: brandul internațional Heineken® și competiția UEFA Chamions League.

Campania “Fii actor în spectacolul UEFA Champions League“ a fost desfășurată pe diverse canale media online și offline, cu un accent puternic pe social media. Spoturile “Heineken’s Legendary Football” ilustrează și evidențiază caracterul spectaculos al fotbalului, pe care UEFA Champions League l-a creat de-a lungul timpului. Protagoniștii acestor spoturi sunt Gianluigi Buffon, Patrick Vieira, Clarence Seedorf, Ruud Van Nistelrooy și Rene Adler, fotbaliști de legendă care împreună au strâns peste 350 de apariții in meciurile UEFA Champions League. Consumatorii Heineken® au putut viziona spoturile inedite ale campaniei pe diverse posturi de televiziune si pe canalul Youtube. Din momentul lansării, de acum 9 luni, spotul oficial “Heineken’s Legendary Football” a cumulat aproximativ 3 milioane de vizionări pe Youtube.

Aplicatia Football Fan, prezentă pe Facebook, a generat peste 147.000 de interacțiuni și a adus aproximativ 93.000 de fani noi pe pagina de Facebook. În plus, aplicația “Heineken Football Live”, realizată special pentru smart-phone-uri, a fost descarcată de aproximativ 25.000 ori. Prin intermediul aceastei aplicații utilizatorii au putut primi știri în timp real pe durata meciurilor din UEFA Champions League, având acces și la clasamentele și statisticile meciului.

Celebrand ultimele șase finale legendare UEFA Champions League pe care a avut onoarea să le susțină, Heineken® a lansat in piata un pachet format din șase doze și șase suporți de pahar de colecție, fiecare purtând inscripția unei finale memorabile.

“Pentru a marca parteneriatul de lungă durată dintre Heineken® și UEFA Champions League și anul acesta am conectat consumatorii la campania globală, oferindu-le experiențe memorabile. Prin intermediul promoției naționale, ce a avut la bază codurile de pe doze și website-ul Heineken®, și al activărilor pentru consumatori din Horeca și retailul modern, ne-am propus să aducem spectacolul UEFA Champions League cât mai aproape de consumatorii noștri. Rezultatul a fost pe măsura: urmându-ne invitația ‘Fii actor în spectacolul UEFA Champions League’, aceștia au avut parte de experiențe inedite, atât în mediul online, cât și offline”, a declarat Paul Markovits, Marketing Director HEINEKEN Romania.

În cadrul campaniei “Fii actor în spectacolul UEFA Champions League“, consumatorii au avut posibilitatea să câștige diferite premii instant, în timp ce aproximativ 400 de participanți la campanie au câștigat dreptul de lua parte la vizionări VIP ale semifinalelor UEFA Chamions League, organizate în locații spectaculoase, în orasele Cluj, Arad, Iași și București. Conform traditiei, am oferit unui grup mai restrâns de consumatori șansa de viziona finala UEFA Champions League atât din tribunele de la Munchen, cât și în exoticul Cape Town, prin Star Experience.

“Abia acum, ajuns acasa, realizez că am trait cele mai frumoase zile din viata mea. Nimic nu se compară cu o finală UEFA Champions League trăită pe viu, alături de cineva drag. Mi-ați împlinit un vis pe care, realist vorbind, nu credeam că voi avea șansa să îl realizez. Sunt foarte fericit că am avut privilegiul să cunosc și mai bine lumea Heineken®, o lume plină de bucurii. Sper ca într-o zi să fac parte din lumea Heineken®”, a declarat unul dintre câștigătorii promotiei, care a văzut finala UEFA Champions League la Munchen.

Bucuresti, 24.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.