Heineken®, cel mai valoros brand internațional de bere premium din lume și marca iconică a companiei, marchează cea de-a 140-a aniversare printr-o campanie de activări inovatoare pentru consumatori și celebrități. Printre experiențele inedite ale campaniei se numără o activare offline conectată la cea mai mare instalație de ecrane High Definition LED din țară, o aplicație interactivă dedicată consumatorilor din România, Time Capsule, prin care aceștia au transmis mesaje aniversare mărcii lor preferate și un eveniment VIP care a reunit cele mai importante vedete și lideri de opinie.
În timpul evenimentului care a avut loc seara trecută la Biblioteca Națională din București, peste 450 de invitați, celebrități, lideri de opinie, consumatori, parteneri, reprezentanți ai presei și mediului online au luat parte la o călătorie interactivă prin istoria de 140 de ani a brandului, subliniind spiritul său inovator si progresist printr-o serie de momente unice.
Celebritățile au sărbătorit intr-un stil cosmopolit berea premium: Iulia Vântur a vizitat Amsterdam-ul anilor 1873, când a luat naștere brandul; Radu Vâlcan și Adela Popescu au experimentat live muzica în stilul unic Heineken®, având ocazia să fie DJ-i pentru o seară și să mixeze muzica așa cum simt; Loredana Groza s-a lasat purtată prin toate cele 172 de țări în care se găsește berea Heineken® și prin momentele cheie din istoria brandului premium printr-o aplicație de realitate augmentată, care folosește tehnologie de ultimă generație; Pavel Bartoș a avut ocazia să dea goluri virtuale printr intermediul unui ecran interactiv; și Virgil Ianțu a savurat gustul unic al berii Heineken® într-o simfonie de lumină și sunet.
În plus, vedete precum Loredana Groza, Delia Matache, Radu Vâlcan și Victor Slav au fost printre curajoșii care au testat aplicația interactiva aniversară conectată la cea mai mare instalație de ecrane High Definition LED din țară si au ciocnit o bere Heineken® în cinstea aniversării a 140 de ani de cand exista brandul, împărtășind acest moment important cu prietenii și fanii din mediul online.
Andrea Veress, Global Brands Group Brand Manager HEINEKEN Romania a declarat: “Suntem mândri să sărbătorim cea de 140-a aniversare a Heineken® printr-o campanie integrată dedicată consumatorilor noștri care dă viață experiențelor inedite pe care brandul le-a construit de-a lungul timpului prin calitate, inovație si spirit progresist. Suntem bucuroși să venim în întâmpinarea consumatorilor noștri cu toate momentele care fac din Heineken® un adevărat brand iconic”.