in Romania, marca de cidru numarul 1 in lume
Ogilvy & Mather a dezvoltat pentru HEINEKEN România strategia de lansare a brandului Strongbow, marca de cidru numărul 1 în lume.
Lansat în România, în cadrul unui eveniment de amploare la MNAC (Muzeul Național de Artă Contemporană), Strongbow este introdus consumatorilor români sub conceptul Urban by Nature, ce transpune cidrul, o băutură fermentată din mere, în contextul urban.
„La începutul acestui an, am acceptat provocarea de a introduce, alături de HEINEKEN, în România o nouă categorie de băuturi alcoolice, cidrul. Natura urbană este starea de spirit asociată celor ce înțeleg orașul dar și realitatea pragmatică a unei băuturi alcoolice din mere, deja celebră în numeroase metropole. Intersecția acestor idei a condus natural către conceptul Urban by Nature, ca platformă de promovare locală a mărcii de cidru numărul 1 în lume. Am perceput Strongbow ca pe un brand modern, hip, făcut pe placul trendsetterilor, un brand URBAN și în același timp unul care vorbește despre MERE, despre NATURĂ, despre gustul refreshing și jucăuș al cidrului.” declară Adrian Diac, Senior Copywriter Ogilvy.
„Strongbow aduce gustul proaspăt de mere într-o băutură alcoolică ce se adresează celor interesați de nou. Am ales parteneriatul cu Ogilvy în introducerea unei noi categorii de băuturi pe piața din România, cidrul, deoarece au dovedit că au înțeles cel mai bine spiritul brandului: odată cu Strongbow se creează contextul prin care urbanul și natura să coexiste într-un mod armonios. URBAN by NATURE, conceptul câștigător propus de Ogilvy, este teritoriul pe care dorim să îl ocupe Strongbow, locul în care natura urbană e în firescul ei, este acasă.” declară Narcis Horhoianu, Director Marketing HEINEKEN România.
Ogilvy & Mather va dezvolta și va implementa strategia de comunicare locală a brandului, derivată din cea globală, prin acțiuni ATL, BTL, digital și PR, completând deja materialele existente.