Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

HEINEKEN România lansează prima campanie externă de comunicare pentru promovarea brandului de angajator

HEINEKEN Makers

‘HEINEKEN Makers’ își propune să vorbească despre ce înseamnă o carieră la HEINEKEN, punând în centru mândria și satisfacția oamenilor care lucrează în companie

‘HEINEKEN Makers’ este conceptul care definește prima campanie externă de employer branding lansată de HEINEKEN România. Asftel, în perioada următoare, compania promovează brandul de angajator, mizând pe mândria de a fi parte din echipă și a contribui la povestea locală a HEINEKEN.

HEINEKEN Makers

Prin poveștile și experiențele împărtășite de membrii echipei, din diverse arii de lucru, campania HEINEKEN Makers va comunica despre cultura organizațională centrată pe oameni, despre importanța acordată dezvoltării și satisfacției lor, dar și despre atmosfera unică din cadrul echipei.

”La HEINEKEN România, fiecare om din echipă este prețuit, pus în valoare și sprijinit să se dezvolte profesional și personal, iar mândria de a aparține echipei – pe care o vedem la colegii noștri – vorbește cel mai bine despre HEINEKEN ca angajator. De aceea, această mândrie a devenit principalul vehicul al campaniei noastre de employer branding. Campania reflectă în aceeași măsură și prețuirea pe care o avem pentru toți membrii echipei noastre, cu expertize și aptitudini profesionale diferite, aduși împreună, într-o echipă unită, prin valori comune și o cultură organizațională puternică.” – Sorin Bănulescu, People & Culture Director, HEINEKEN România.

HEINEKEN România are patru fabrici locale, de producție și îmbuteliere a berii, și o echipă de peste 1100 de angajați, în arii diverse de activitate. Astfel, aproximativ 50% dintre membrii echipei lucrează în Supply Chain (în producție și logistică), cca 40% fac parte din forța de vânzări a companiei și 10% lucrează în sediul central din București, fiind parte din departamente precum Finance, Marketing, Data & Technology sau Corporate Affairs.

În 2021, compania a fost desemnată Cel mai atractiv angajator din FCMG (industria bunurilor de larg consum) în cadrul studiului ‘Employer Brand Research’, realizat de Randstad. Totodată, în ultimii doi ani, programul de susținere a angajaților și de creștere a gradului de angajament intern, derulat în perioada pandemiei de HEINEKEN România, a fost recunoscut în cadrul unor competiții de profil câștigând ‘Silver Award’ în categoria Susținerea Angajaților pentru programul #WeAreHEINEKEN #StrongerTogether #ÎmpreunăMaiPuternici.

Beneficiile oferite de HEINEKEN România

Compania le oferă angajaților un pachet atractiv de beneficii, care include, printre altele, prime de sărbători și prime ocazionate de evenimente familiale, decont de vacanță, tichete de masă, decont pentru medicamente și transport în comun, abonament medical la o clinică privată de sănătate, reduceri la o serie de produse și servicii de wellbeing și entertainment. Totodată, pentru susținerea unui stil de viață echilibrat, compania a dezvoltat un program de ‘Smart Working’, care oferă posibilitatea flexibilizării programului de lucru, dar și o platformă digitală de wellbeing, unde angajații pot accesa servicii și informații utile pentru petrecerea timpului liber, sănătate și stare de bine.

Cultura organizațională

Cultura HEINEKEN România pune în centru oamenii și unitatea echipei, valoarea lui ‘împreună’, atât în atingerea obiectivelor din activitate, cât și în celebrarea rezultatelor, în dezvoltare și învățare. Diversitatea și incluziunea sunt fundamente ale culturii organizaționale.

Recunoașterea performanțelor este o practică devenită tradiție în HEINEKEN România: anual, sunt celebrați cei care sunt alături de companie de peste 25 de ani, iar succesele obținute în echipă sunt marcate prin activități, evenimente, premii.

Totodată, membrii echipei HEINEKEN România sunt încurajați să se implice în acțiuni cu impact social sau de mediu, participând împreună la acțiuni de voluntariat sau inițiative caritabile.

Cum ajungi să lucrezi la HEINEKEN România

Pentru a aplica la un post deschis în cadrul HEINEKEN România, candidații pot accesa pagina de Cariere a companiei sau anunțurile publicate pe platforme externe. Un instrument de recrutare folosit cu succes în ultimii ani sunt recomandările interne – care încurajează angajații companiei să ”recruteze” potențiali candidați pentru rolurile deschise. Recomandările interne performează foarte bine în procesele de recrutare, o dovadă în plus că ambasadorii HEINEKEN România sunt un atu important pentru brandul de angajator.

Odată încheiat procesul de recrutare, noii membri ai echipei au parte de experiența HEINEKEN chiar înainte de prima zi de lucru, prin programul de OneBoarding: o platformă interactivă unde se pot familiariza cu procesele-cheie sau pot afla mai multe despre HEINEKEN chiar înainte de a se alătura echipei. După prima zi de lucru, fiecare membru nou al echipei trece printr-un program de induction dedicat (întâlniri cu departamentele-cheie pentru rolul său, vizite de piață și vizită într-o fabrică HEINEKEN).

Campania de comunicare HEINEKEN Makers va avea componente de online, radio și OOH, iar cei 10 ambasadori selectați se vor afla în centrul materialelor de comunicare.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.