La 9 ani de la lansarea pe piața din România, Ciuc® Radler își continuă povestea de succes, prin lansarea sortimentului Vișină și Lămâie, fără alcool.
Noua variantă aduce în prim plan gustul de vișină – un gust dulce-acrișor, îndrăgit de consumatorii din România. Produsul aduce o nouă propunere de gust aliniată preferințelor consumatorilor pentru băuturi din fructe roșii, diferită de sortimentele existente pe piața locală, o categorie dominată de variante cu gust de citrice.
„Lansarea unui nou sortiment Ciuc® Radler este una firească, având în vedere rolul de pionierat pe care l-am avut în această categorie, dar și ca răspuns la o cerere crescută din partea consumatorilor pentru mixurile de bere cu aromă și fără alcool. Suntem entuziasmați că putem oferi consumatorilor o varietate mai mare de mixuri surprinzătoare de bere și suc, ce reflectă dorința brandului de a trezi simțurile oamenilor și de a-i încuraja să se bucure din plin de viață”, a declarat Sharon Anette, Director de Marketing, HEINEKEN România.
Începând cu luna iulie, noul produs este disponibil la nivel național, în magazinele retailerilor, în varianta de ambalaj doză de 330ml.
Odată cu lansarea sortimentului, Vișină și Lămâie, brandul Ciuc Radler® lansează și o campanie de comunicare ce își propune să inspire consumatorii să abandoneze rutina zilnică și să încerce lucruri noi, surprinzătoare și să fie spontani. Mixurile Ciuc Radler® îți trezesc simțurile și te încurajează să trăiești momentul, într-un mod relaxat și echilibrat.
Ciuc Radler®, primul brand care a lansat un mix de bere și limonadă, pe piața locală, își întregește portofoliul de mixuri surprinzătoare, care include alte trei varietăți: Lămâie și Lime, Zmeură și Lămâie, Citrice și Mentă. Întreg portofoliul Ciuc Radler® este adus la viață prin rețete de calitate premium, din ingredient 100% naturale, fără coloranți și conservanți artificiali.
Ciuc Radler® aduce varietate de gust și răspunde nevoilor consumatorilor, susținând un consum moderat de alcool, prin oferirea unei alternative fără alcool, ce accesează ocazii de consum variate, care adresează toate momentele din zi. Parte a strategiei de sustenabilitate și responsabilitate a HEINEKEN, Brew a Better World 2030, promovarea consumului responsabil este unul dintre angajamentele cheie ale companiei, la nivel global oferind peste 130 de opțiuni de mărci fără alcool. Compania va continua să investească în inovații pentru portofoliul său cu un conținut scăzut sau fără alcool, pentru a facilita accesul consumatorilor la astfel de opțiuni, în funcție de preferință și de ocazie. Până în 2023, compania se va asigura că două opțiuni fără alcool sunt disponibile pe majoritatea piețelor sale. În România, portofoliul HEINEKEN cuprinde în acest moment 7 opțiuni fără alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, și 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0 alcool.