Heineken România lansează componenta de comunicare on-line a platformei de responsabilitate socială „Consumă responsabil” dedicată informării şi educării consumatorilor cu privire la un consum responsabil de alcool. Componenta on-line cuprinde website-uri dedicate fiecăreia dintre mărcile cheie româneşti din portofoliul Heineken România: Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt şi Bucegi.
Ideea realizării a câte unui website de comunicare responsabilă, separat, pentru fiecare dintre cele patru mărci a fost inspirată de iniţiativa mărcii Heineken la nivel internaţional, Enjoy Heineken Responsibly, demaratǎ în noiembrie 2004. Începând de atunci, mesajul de responsabilitate este comunicat prin toate materialele realizate. Unele dintre aceste materiale includ invitaţia, adresată consumatorilor, de a vizita website-ul dedicat, www.enjoyheinekenresponsibly.com, unde consumatorii pot găsi informaţii despre efectele alcoolului şi fiind ajutaţi să înţeleagă ce înseamnă un consum responsabil de alcool.
„Cele patru mărci româneşti, alături de Heineken, fac parte din portofoliul cheie pe care ne concentrăm în comunicare. Este firesc să avem tot acest portofoliu aliniat şi printr-o comunicare socială responsabilă. Credem că avem obligaţia de a-i informa şi educa pe consumatorii noştri cu privire la consumul responsabil de alcool, ei având nevoie de informaţii pentru a lua decizii în cunoştinţă de cauză, care să îi avantajeze. Acest demers contribuie cu siguranţă şi la întărirea imaginii acestor mărci, aducându-le mai aproape de consumator”, declară Marius Meleşteu, Director Marketing Heineken România.
Componenta de comunicare on-line a platformei „Consumă responsabil” prezintă într-o manieră inedită, prin intermediul angajaţilor Heineken, informaţii specifice despre alcool, ghidează consumatorul şi îi prezintă riscurile unui consum iresponsabil şi impactul în plan social şi personal. Platforma on-line include link-uri către alte website-uri relevante şi conţine întrebări prin care consumatorii se pot testa.
„Iniţiativa Heineken România este lăudabilă deoarece este important ca oamenii să fie informaţi şi mai ales educaţi cu privire la efectele pe care alcoolul le are asupra lor, la riscurile la care se expun printr-un consum excesiv, la ce înseamnă un consum responsabil şi cum se poate controla acesta. Principala trăsătură a consumului responsabil de alcool este capacitatea de autocontrol a cantităţii consumate şi de a aprecia corect consecinţele pentru sine şi pentru ceilalţi”, declară Dr. Eugen Hriscu, Medic Psihiatru, ALIAT ONG.
Până la finalul anului toate ambalajele mărcilor Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt şi Bucegi, sticle, doze şi PET-uri, vor fi inscripţionate cu invitaţia personalizată de a vizita website-ul dedicat consumului responsabil al mărcii preferate. În momentul în care un utilizator tastează oricare dintre aceste patru adrese web este direcţionat către o platformă comună: www.consumaberilenoastreresponsabil.ro, care încorporează toate informaţiile.
Lansarea în mediul on-line a platformei „Consumă responsabil!” face parte dintr-un program mai amplu dezvoltat de Heineken România sub numele „Gândeşte responsabil!”, care se referă atât la modul în care Heineken îşi construieşte business-ul în România cât şi la programele de implicare socială şi de protecţia mediului înconjurător. Heineken România va continua să investească în proiecte de responsabilitate socială, care acoperă trei piloni: social, mediu şi economic.
{mosloadposition user10}