noua campanie dezvoltata pentru regalul fotbalistic UEFA Champions League
Cu ocazia celei mai prestigioase competiții de fotbal UEFA Champions League, Heineken® dă startul noii sale campanii Champion The Match.
Cea mai cosmopolită marcă internațională de bere premium aduce experiența UEFA Champions League mai aproape de consumatori, oferindu-le șansa de a se bucura de o noapte extraordinară împreună cu prietenii lor, să interacționeze cu fanii fotbalului din toată lumea, precum și de a participa activ la meci prin hashtag-ul #ChampionTheMatch.
Pentru a marca cel de-al noualea an consecutiv de sponsorizare a campionatului UEFA Champions League, noua campanie Heineken include un spot TV, creat în colaborare cu Wieden și Kennedy Amsterdam. Clipul de 90 de secunde intitulat “Meciul” este difuzat la nivel global si prezintă într-o formula inedită cât de departe poate merge un fan pentru a viziona celebrul meci: //youtu.be/U7-LVFG5o9c.
Pentru startul campaniei, legenda fotbalistică Xavi, unul dintre cei mai îndrăgiți jucatori ai Barcelonei, va promova activarea digitală cu mesajul #ChampionTheMatch.
Pornind de la activarea de succes de anul trecut #ShareTheSofa, #ChampionTheMatch va începe pe 17 februarie. Activarea principală pornește cu un schimb de întrebări și răspunsuri pe contul internațional de Twitter al Heineken, și evoluează către o platformă interactivă aspirațională care urmărește “ritualul” zilnic ale fanilor. Brandul cosmopolit susține interacțiunea cu jucătorii internaționali pe platformele de social media prin îndemnul #ChampionTheMatch. Astfel Heineken construiește experiența vizionării meciurilor din UEFA Champions League, trecând prin fazele de pregătire pentru vizionare, meciul propriu-zis și discuțiile de după, oferind perspectiva unui conținut creativ care poate fi împărtășit cu prietenii.
Campania va promova serile de meci, nu numai prin comentarii în direct ale celor nouă legende fotbalistice internaționale, având în același timp și o celebritate angajată în conversație si acțiune. Fanii vor avea ocazia să treacă printr-o experiență memorabilă la fiecare meci până la finala în sine, având la dispoziție invitați celebri spectaculoși, locații uimitoare din întreaga lume și răsturnări de situație surprinzătoare. În plus față de campania digitală, promoțiile din locațiile on si off trade, care vor rula în peste 90 de piețe, inclusiv în România, le vor oferi fanilor șansa de a câștiga premii la fiecare minut din meci, inclusiv în timpul finalei.
“Prin noua campanie Champion the Match, Heineken reunește, în timp real, fanii fotbalului de calitate din toate colțurile lumii, prin intermediul uneia dintre cele mai puternice rețele de socializare. Astfel, marca globală Heineken își aduce consumatorii de pe tot mapamondul mai aproape de spectacolul fotbalistic de elită, UEFA Champions League și le oferă experiențe memorabile construite în jurul ritualului de vizionare a meciurilor de fotbal, în spiritul inovator și progresist al brandului”, spune Andrea Veress, Group Brand Manager Premium Brands, HEINEKEN România.
Prin activarea UEFA Champions League Trophy, emoțiile competiției se extind dincolo de Europa. Cel de-al șaptelea tur consecutiv renumitul itinerariu global va acoperi patru orașe mari din Statele Unite, înainte ca fascinanta călătorie să se încheie la Stadionul Olimpic de la Berlin în data de 6 iunie 2015.
În timpul turneului, fanii din toată lumea vor avea șansa de a face fotografii cu trofeul, de a se întâlni cu super-starurile fotbalului și de a vedea o gamă impresionantă de obiecte cu valoare emoțională din istoria UEFA Champions League. De asemenea, fanii fotbalului internațional din toate cele 35 de piețe vor avea ocazia să câștige o excursie unică la finală, să zboare spre Ibiza, unde Heineken le va creea o atmosferă de excepție.
Informații generale:
• Heineken® este partenerul UEFA Champions League din 2005
• Heineken® va comunica această sponsorizare în 220 de țări, prin activități de marketing și PR
• Peste 4.2 miliarde de persoane din toată lumea urmăresc UEFA Champions League
• Spotul TV din Campania globală ‘Road to the Final’ a ajuns la 34,500,000 vizionari online
• Utilizarea #ShareTheSofa a crescut în fiecare săptămână de meciuri UEFA Champions League, ajungand in saptamana 3 la 47,000,000 fani UEFA Champions League.
• Din 2007, UEFA Champions League Trophy Tour, prezentat de Heineken, a ajuns în 26 de țări din Africa, Asia, America de Nord și de Sud
• Sponsorizarea Heineken® se va derula până la finalul sezonului 2017/2018.