si primul selfie din lume realizat din spatiu
Parte a campaniei globale integrată Spectre, Heineken® anunță lansarea unui nou spot TV, cu Daniel Craig în rolul lui James Bond, în timpul unei urmăriri cu barca. Odată cu acest TVC, Heineken® anunță o nouă campanie digitală de anvergură, “Spyfie”, ce presupune realizarea primului selfie făcut vreodată din spațiu.
Campania Heineken® Spectre reprezintă cea mai importantă platformă globală de marketing a mărcii în 2015. Spectre, cea de-a 24-a aventură a lui James Bond, oferită de EON Productions, Studiourile Metro-Goldwyn-Mayer și Sony Entertainment, va avea premiera pe 26 octombrie în Marea Britanie și pe 6 noiembrie în Statele Unite ale Americii.
Spotul TV Heineken® va fi lansat în premieră pe platformele mobile via Facebook și difuzat la nivel global în cinematografe și TV după 24 de ore. Heineken® este singurul partener Spectre care a realizat un spot publicitar avându-l ca personaj principal pe Daniel Craig.
Spotul publicitar Heineken® folosește cineaști și cascadori din filmul Spectre pentru păstrarea acțiunii autentice din seria Bond. Întorsătura neașteptată din spot este generată de apariția unei femei, Zara, care ia parte întâmplător la o urmărire cu barca și îl ajută pe cel mai cunoscut spion din lume să salveze situația.
Spotul TV Heineken Spectre poate fi urmărit aici:
Pentru campania digitală Spectre, Heineken® va depăși încă o dată limitele tehnologiei moderne și va realiza primul selfie făcut vreodată din spațiu. Pentru evenimentul “Spyfie”, Heineken® are ca partener Urthecast, în scopul realizarii imaginilor ultra HD cu ajutorul camerei instalate pe satelitul Deimos. Acest satelit se află momentan pe orbită la o distanță de 600 km de suprafața Pământului.
Cu ajutorul unui releu, Heineken® va realiza un selfie pentru norocoșii participanți, recrutați din întreaga lume, în timpul unui eveniment exclusiv de vizionare a superproducției Spectre, într-o locație secretă, la începutului lunii noiembrie. Conținutul din timpul evenimentului Spyfie va fi oferit fiecărei persoane care va lua parte la această experiență pe telefonul mobil, pentru a fi folosit in social media.
“Sărbătorind parteneriatul de peste 18 ani cu franciza Bond, noua campanie Spectre este cea mai inovativă de până acum. Filmele Bond, prin natura lor, ne oferă șansa de a avea o abordare avansată și inovativă care oferă valoare experienței de vizionare a filmului pentru fanii noștri. Prin prezența lui Daniel Craig ca protagonist în spotul TV și prin activarea Spyfie, oferim încă o dată fanilor acces către legendara lume James Bond”.
În așteptarea premierei filmului ce va avea loc in această toamnă, fanii seriei vor avea acces în exclusivitate la conținutul Spectre, prin ediția specială a sticlelor de Heineken®, disponibile în toată lumea. Fanii vor putea scana logo-ul Heineken® de pe sticlele, dozele și cutiile în ediție specială, pentru a descoperi imagini în exclusivitate cu Daniel Craig, precum și materiale din culise, din cele cinci locații în care s-a filmat Spectre: Mexic, Roma, Londra, Austria și Maroc.
Parteneriatul Heineken® cu franciza James Bond a inceput în 1997, odată cu “Tomorrow Never Dies”, Spectre fiind al șaptelea film consecutiv din acest parteneriat.