Heineken® lansează o nouă provocare adresată creativilor prin competiția “Remix our Future”, în cadrul celei de-a doua ediții a concursului “Your Future Bottle”. Ca o noutate pentru anul acesta, brandul pune la dispoziția designerilor experiența spectaculoasă și spiritul cosmopolit care l-a făcut legendar, pentru a crea imaginea noii sticle Heineken®, ediția limitată din 2013. Participanții au la dispoziție o galerie de vizualuri din istoria Heineken®, pe care le pot folosi într-o manieră inedită și personală, pentru a proiecta designul viitoarei sticle de colecție.
Accesând aplicația interactivă yourfuturebottle.com, creativii au la dispoziție sute de vizualuri reprezentative din istoria Heineken® pe care le pot remixa pentru a obține imaginea viitorului. Galeria include imagini care ilustrează momente specifice din evoluția brandului, cum ar fi primele etichete pentru sticle sau postere de la începutul secolului al XX-lea. Designerii au ocazia să-și exprime creativitatea și să își pună amprenta pe unul dintre cele mai cunoscute brand-uri internaționale.
Design-ul și inovația au fost elementele cheie ale brandului încă de la originile sale, dezvăluind consumatorului cele mai inedite experiențe vizuale. Mark van Iterson, Global Head of Design, afirmă : „În timp ce privim încrezători către evoluția plină de resurse încă neexploatate a brandului nostru, ne întoarcem cu mîndrie către originile puternice și căutăm modalități de a ne reinventa pentru a crea noutatea prin însuși ADN-ul nostru. „Remix our future” este ocazia perfectă de a îmbina valorile trecutului cu unicitatea brandului pentru a provoca surpriza viitorului.”
Cele 30 de schițe finaliste vor fi expuse la prestigioasa Expoziție de Design de la Milano în aprilie 2013, care va reprezenta o adevărată rampă de lansare pentru participanți, dar și o ocazie de a-și împărtăși talentul și pasiunea pentru creație cu oameni din întreaga lume. Câștigătorul competiției va trăi experiența unică de a-și vedea creația devenind realitate odată cu producția specială a sticlei Heineken, ediție limitată din 2013-2014, care va ajunge la consumatorii din întreaga lume. Layout-ul câștigător va fi prelucrat de Joshua Davis, un deschizător de drumuri al design-ului digital, care va crea un pachet promoțional special pentru sticla de colecție.
Andrea Veress, Group Brand Manager Global Brands, declară: „Întotdeauna apropiată de consumatorii săi, marca Heineken® lanseaza o noua provocare, în special celor pasionați de design, punându-le la încercare talentul și pasiunea. Competiția îi poartă de-a lungul istoriei brandului oferindu-le posibilitatea de a continua povestea Heineken® într-o manieră personală, dar mai ales de a deveni parte din ea. Design-ul cosmopolit inedit rămâne un element cheie în ADN-ul mărcii noastre, fiind parte din formula care ne-a ajutat să ne reinventăm și să inovăm continuu și mai ales, să oferim consumatorilor experiența premium prin excelență.”
Juriul care va evalua propunerile de design pentru noua sticlă va fi compus din Joshua, Mark, împreună cu editorul Cool Hunting, Evan Oresten, și Mark Dytham de la PechaKucha. „Conceptul de remix mă fascinează pentru că lasă un final deschis, este vorba despre o transformare, despre un hibrid în design. Remix-ul înseamnă pentru mine a lua ceea ce există deja și a-l transforma astfel încât să devină o surpriză de neimaginat. Foarte rar avem oportunitatea și permisiunea de a ne juca cu ADN-ul unui brand global și abia aștept să văd încotro îi va purta imaginația pe cei care acceptă această provocare.”
Pentru mai multe informații și detalii complete despre de înscriere, vizitați: www.yourfuturebottle.com.
{mosloadposition user9}